Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vzdálenost

22. 02. 2020
4
6
471
Autor
DN

Nevím, co se stalo, ale z ničeho nic přišel zlom a my dva už si nejsme tak blízcí. 

Stalo se snad něco o čem nevím? 

Často se v myšlenkách vracím do minulosti a hledám příčinu našeho odcizení. 

Ale možná jsem tě jenom přestal bavit. 

Nebo ti začali vadit ty malé nedokonalosti, které mě ze začátku činily výjimečným.

Patrně není v mých silách najít důvod. 

 

Mohli bychom si spolu zase hodiny volat. 

Zajít do restaurace nebo kavárny, sledovat ostatní a hádat o čem asi mluví. 

Pustit si nudný film, vypnout mu zvuk a předabovat ho. 

Nebo jet společně tak dlouho autem, dokud nepřijedeme na místo, které ani jeden neznáme. 

...

Chybí mi všechno, co jsme společně prožívali. 

Chybí mi jací jsme společně byli. 

Mé myšlenky jsou nakažené pochybnostmi, jestli se k sobě znovu přiblížíme. 

 


6 názorů

DN
23. 02. 2020
Dát tip

Je pravda, že tohle dílko má spíš blíž k posmutnělému konstatování. :-\


DN
23. 02. 2020
Dát tip

Bohužel už ne. :-\


Benetka
23. 02. 2020
Dát tip

Není to špatné,ale své pocity strachy smutky naděje a tak umíš vyjádřit i líp. U jiných tvých dílek mám úplně mrazení,tady nee...


Evženie Brambůrková
22. 02. 2020
Dát tip PierreNovak

Je to tak dobře známé. V určitém stadiu už není návratu.


DN
22. 02. 2020
Dát tip

Děkuji. :) 


Alegna
22. 02. 2020
Dát tip

baví mě tvoje upřímnost*


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru