Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

co myslíš?

23. 02. 2020
6
15
943
Autor
Dagmaram

nevím úplně do jaké kategorie zařadit. Možná úvahy?

Možná

kolik vajíček, tolik duší

a duše neoplodněných

odejdou nepoznané

 

navždy

nebo pokud nedostanou

novou příležitost.

 

Možná

prodlévají duše v pořadníku

a vdechnou život

vajíčku šťastlivci

v moment oplodnění.

 

Znamenalo by to,

že se z každého vajíčka

narodíš právě ty

a život tě nemůže minout.

 


15 názorů

Helena
12. 04. 2020
Dát tip

nadčasová, téměř velikonoční :D tímhle námětem jsem se taky už několikrát v mysli zabývala, protože jisté není nic :-) pěkně napsané*


Vika
03. 03. 2020
Dát tip

:-) s jedinečným pohledem


Dagmaram
28. 02. 2020
Dát tip

No já si myslím, žes to popsala dobře. Souhlasím s tím. Je docela mazec uvědomit si, že možná všichni jsem já. Možná se díváme na svět jedněma očima a každý si obraz prožene vlastním softwarem :-)


Vika
28. 02. 2020
Dát tip

No, chtěla jsem tím mimo jiné říct, že každý je jedinečný a univerzální současně. Tedy jedinečný - jen z toho jediného vajíčka, jinak to asi nejde podle té úvahy vysvětlit (z jiného by byl jiný jedinečný), zároveň jsi to "univerzální" co veškerou jedinečnost absorbuje - tedy vždycky jsi to ty. Ovšem možná je všechno jinak :-)


Dagmaram
28. 02. 2020
Dát tip Helena

Ahoj Viko, tos napsala hezky.

Já jsem ve své úvaze zkoumala fakt, kdy se vlastně duše spojí s tělem. A řešila otázku, zda jsem se narodila z vajíčka, které to jediné se mohlo stát mnou. Nebo zda bych se přesto narodila z jakéhokoliv jiného vajíčka, protože zrovna moje duše byla na řadě :-)

Díky za návštěvu :-)

Možná trochu bláznivé, ale už jsem se nad tím zamýšlela tolikrát ....


Vika
27. 02. 2020
Dát tip

Myslím, že duše je jedinečná (tvoří součást s tělem) a univerzální zároveň - s tím (božím, vyšším, kumulem energie - jak to jen nazvat). Především myslím, ne vím. Možná ale tak nějak cítím.


Dagmaram
24. 02. 2020
Dát tip

Ahoj Okamžiku, duši určitě máme :-) Jen jak se ta potvůrka do nás dostane a kam si pak odfrčí :-)


Dagmaram
24. 02. 2020
Dát tip

Ahoj Evženie, člověka by zajímalo, jak to vlastně doopravdy je, že? :-)


Dagmaram
24. 02. 2020
Dát tip

Ahoj Kočkodánku, jsem ráda, že mám zvířecího mazlíčka :-)


Dagmaram
24. 02. 2020
Dát tip

Ahoj Benetko, super, že zaujalo :-)


Je to zvláštní představa.


Kočkodan
23. 02. 2020
Dát tip

Žádné z tebe zrozené dílko mě nemůže minout. Na mou duši. (jsi v oblíbených)


Benetka
23. 02. 2020
Dát tip

Hmmm...vskutku zaumíjavá úvaha...! ;)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru