Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Magnolie

25. 02. 2020
12
10
835

...tak dobrá, kolik to je let, co jsem publikovala poslední dílo? 6?

po dlouhé době zasvitnu na písmáckém tmavěmodrém nebíčku a pošlu vám sem nějakou básničku ;)))

tato je z jara 2019

 

 

 

rozdávám lásku

kvetoucí magnolie

doteky dlaní

v žilách mi žije

květ harmonie

 

přání se plní

a sen realizuje

doteky dlaní

v očích se třpytí

svět fantazie

 

na větvi zrní

dívka si prozpěvuje

doteky dlaní

kůry se chytí

svá křídla skryje

 

 

 

 

 

 

 


10 názorů

Ach.... *** Krásné, milé...


no víš, raději ne.. měl jsem tu kdysi kontroverzi s vedením a bylť jsem vyobcován :´-( .. a někteří z tehdejších vládců systému jsou stále v pozicích a při síle a mohli by si to přečíst :-)


Benetka
26. 02. 2020
Dát tip malinka_hvezdinka

A já myslim,žes nikdy svítit nepřestala... ;)

Postav dům zasaď strom zploď syna... Povedlo se mi to jenom s tím stromem... I když vlastně... Je to MAGNOLIE. Zasadil jsem ji v roce 1985 na zahrádce dvorku domku rodného domu. A stále roste kvete a je krásná! :) Stejně jako Tvá báseň Malinká Hvězdinko... ;)


Alegna
26. 02. 2020
Dát tip

milé, něžné*


Děkuji vám, milí... taky si na spoustu z vás dobře pamatuji :-), moc mě těší, že jste napsali :-)...

 

Hnětečníku... tak to je krásné, překvapilo mě to a moc potěšilo :-).... a prozradíš mi, jaká byla tvá předchozí přezdívka? ;)


Hnětenčík
26. 02. 2020
Dát tip malinka_hvezdinka

jůů, to je snad kambek desetiletí! musím se přiznat, že jsem hvězdinku jako přdpubescentní jinoch ještě pod jiným nickem tajně miloval.. ano, když to píši, ještě se u toho lehce rdím.

k dílku - lehkopérně napsáno, tak to hvězdí vždy uměla. za hnětenčíka jasný tip. *


vesuvanka
25. 02. 2020
Dát tip

Báseň je krásná a něžná :-))) TIP . Renáto, vítej po delší době!


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru