Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Každé ráno na jaře

Výběr: Stanislav_Vašina
20. 02. 2000
4
0
1496
Autor
Esther

Každé ráno na jaře Babička v kartounu koláčky s tvarohem ve voze hlavounů s očima nad žrádlem umím se zastydět aby nic neviděl Florián na stěně fialky v prstýnku vzpomínky na trní jsem nahá v něm raději zametu náves plechovým blatníkem sem se už nevezmu nejsem přec jaká jsem Za můstkem do města stojím jak nevěstka jenom si mávnu a stejně si zastavím Jsem co chci Když chci jsem blond a kůže černá bavím se s řetízky koukám dost vilně hraju si na ženskou co vypadá slibně Když chci jsem černá v modrým dresu brýle si nasadím k chlapskýmu děsu piju svou visky kostičky s ledem Když chci neodvážíte se ke mně ani jeden Někdy ráno kafíčko k snídani a k tomu housku a potom tramvají děti si mávají študáci tisknou řidiči hádají slunce se kymácí a já jsem milá nic se mi neděje i když jsem nevystoupila někdy ráno jsem krásná hodina Jobu Hodiny na skříni tikají pastičky na myši cvakají hraju si na paní posílám příkazy mačkám svá tlačítka dělám to přesně proběhnu kanclíky zpražím vás všechny v tomhle jsem skvělá i když prý děsně Můj Eman a tvá Cipace Tvá Cipace moc mluví i v posteli chce být Bossem někdy si hraju na anděla a někdy ti říkám pocem Někdy si piju víno a někdy tvoji krev někdy jsem trochu mimo a někdy hodně přes Někdy se mrouskám a broukám si slova někdy ti hraju na nervy od rána do noci a zítra začnu znova To někdy jsem pokaždé já jen ty jsi stále stejný Někdy těm mám v podezření proč jsi mi pořád věrný.
nin
29. 07. 2002
Dát tip
Jo, skvělý! *

Saxanka
30. 04. 2000
Dát tip
.........

Laďa
31. 03. 2000
Dát tip
Koukam, že mě někdo předběhl. Ta první je skvělá!

Rivka
26. 02. 2000
Dát tip
Ta první je skvělá!
Bříza: :-)))))))))

joj, tohle je dost dobrý

Bříza
22. 02. 2000
Dát tip
Mužský šovinismus :-) - vždyť to je boj o holé přežití, pokud jsou holky takhle moc chytrý a schopný !!!

Merle
21. 02. 2000
Dát tip
To se člověk dozví věci ze zapovězených výšin Topu, až začne klíčit odezření, že ste snad taky jen...
No, budu tě číst, víc nemám co dát

AZALIN
20. 02. 2000
Dát tip
Nemyslim, ze by to bylo genialni, ale precetl sem to celkem bez ujmy.. a... docela se mi to libi.. :-)

Lyryk
20. 02. 2000
Dát tip
Jaký bývalý démon to chápu až moc dobře :-)))

kirkov
20. 02. 2000
Dát tip
Potlačím v sobě míru mužského šovinizmu a dám tip. Tohl se musí. Víc a častěji.
Úplně mi to škrábe v očích. Stacato které je nutno ocenit.

ANGELLA
20. 02. 2000
Dát tip
Proč by utíkal, když ty seš supr ! :-) TIP

Kovi
20. 02. 2000
Dát tip
Je to.. ehm.. dobré? Ano jistě, je to dobré. Líbí se mi to a proto ti děkuji :-)

Hackman
20. 02. 2000
Dát tip
pekny rytmus vzpominek

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru