Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

1682 našesúkrásnejšyje

27. 02. 2020
0
0
391
Autor
APV

1682 našesúkrásnejšyje

26.2. 2020 4:22:11

fčérasme smártym, symyslym, vyrjéšily byjatlónovuproblémovačku zvanútieš nórskysyndrom. akbytedanabudúce akékolvekmušstvo aleboajženstvokľudne vyhralodvezlatémedajlofky najednompodujatiju, taknatreťjúpretekárku ušbynemohlonastúpyť.

 

vopdrželoby dyškvalyfykačnúkartičku amazalofofromdom. tambysyfkludu mohlopotrénovať naďalšyjepodujatije.

 

anija apefneverým, žeanimárty nemámenič protinórom aušvóbecnie protinórkam, alenašediefčatá súprecalenkrásnejšyje.

 

1682 our are more beautiful

i with marty i think, solved the biatlon problem, also called the norwegian syndrome yesterday. so if next time any team or even a woman would calmly win two gold medals at one event, then the third racer could not start anymore.

 

she would receive a disqualification card and drive home quickly. there you could train in a quiet event for a more remote event.

 

 

neither do i and i firmly believe that even marty do not have anything against the mines, and not at all the minors, but our girls are just more beautiful.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru