Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

1684 nemuselby nahradzovať

29. 02. 2020
1
2
540
Autor
APV

1684 nemuselby nahradzovať

28.2. 2020 4:56:00

konečnesomsyfspomel, ženiekedyfminulom týšdni sompotkal kemapatryka avonsamavychluboval, žebudemaťfajnúčítačku snatfmuzeume alebokdeto fteplycach. povedalsom:

 

"jaj, mamčas, tiešdójdem...

 

nie, nemóžeš. zoznam ušjesestavený, schválený a uzatvorený.

 

dobre, dobre, alesystrójcom svójhoštiastija, viešdobre, žesom nateplycku celosvetovoznámy amoječítačky súnarvané.

 

fakt ajnaozaj toniejde, ušsastým nedáhýbať."

 

taksomsylentak presebapovedal, žeajvon moholmať jednouplno anemuselby, akopovedal fklasečislo 1679, nahradzovať teplyce žiadnymsprostymslovom, ktoréja smejpryrodzenejslušnostipochopytelne nemóžemspýsať, natošpovedať.

 

1684 would not have to replace

i finally remembered that sometime last week i met a friend of patryk and he bragged me that he would have a nice reader perhaps in a museum or anyone in warmth. I said:

 

"yeah, i have time, i'll come too ...

 

no, you can not. the list is already drawn up, approved and closed.

 

okay, okay, but you are the stigma of my part, you know well that i am known worldwide around the teplice and my readers are full.

 

it really can't work, you can't move it anymore. "

 

 

so i just said to himself that he too could be full once, and would not, as he said in the column number 1679, replace the teplice with any stupid word that i can not naturally declare natural decency, yet say.


2 názory

APV
02. 03. 2020
Dát tip

ja používam výraz "genytální"


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru