Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Strom

Výběr: Zbora, atkij
29. 02. 2020
22
13
820

 

 

 

 

 

 

 

strom s plody v holé krajině

jak stařec se svým poznáním

jež nemá komu předat

zemi jedině

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


13 názorů

Pravda, co dodat...*


Priam biblický excerpt. Posledný riadok by som odčlenil. 


Philogyny
07. 03. 2020
Dát tip

***


Philogyny
07. 03. 2020
Dát tip

***


per_zay
07. 03. 2020
Dát tip

hmmm .... T


elína m., vesuvanka: děkuji za návštěvu, komentáře i tipy, potěšilo mě to :-)


elína m.
03. 03. 2020
Dát tip

Stromy vždy předávají svou moudrost zemi, ale některé, aby to mohly udělat, musejí rozumět i větru.


vesuvanka
01. 03. 2020
Dát tip

Pěkné a výstižné přirovnání, TIP


Zbora, děkuji za kritiku i výběr :). Země s velkým asi proto, že jsem to chtěla zdůraznit a nazvat ji jménem. Ale máš pravdu... Když se na to tak dívám, taky mě to dráždí. Asi to opravím :)


Zbora
29. 02. 2020
Dát tip Benetka

A dovolím si výběr pro další čtenáře. Miniatura sice není nic objevného, ani nijak fenomenálně zpracovaná, ale své jednoduché a jasné poselství text nese a to někdy není málo.


Zbora
29. 02. 2020
Dát tip Benetka

Ano, to je trefné přirovnání. Ne nadarmo se říká, že v jednoduchosti je síla... někdy :)

Na té miniatuře mi vadí jenom jedna formální drobnost. Proč první verš začíná mínuskou a poslední verzálkou? Nevidím v tom smysl a dráždí mě to :)

Jinak je asi zbytečné něco dodávat k obsahu, pokud člověk nechce být za mentorského bručouna, ale je fakt, že je to smutná realita, která je čím dál markantnější, a když si člověk uvědomí, jaká fatální chyba byl jeho nezájem, bývá už většinou pozdě...


PierreNovak
29. 02. 2020
Dát tip

:o))


Benetka
29. 02. 2020
Dát tip

Hmmm... Tohle má teda ale hlouuubku! Až z toho mrazí. Zvláště když už se mě to začíná dotýkat... ;)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru