Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Miluji sníh

29. 02. 2020
8
11
683

Přece jenom jsem se letos dočkala. Ještěže jsem se vydala za babičkou na chalupu.

Tady v nížině bych si tolik neužila, protože nějaký ten poprašek nestojí za zmínku. Už včera celou cestu pršelo, pak to byl déšt se sněhem, pak sníh s deštěm a konečně SNÍH.

Poprvé jsme letos viděla souvislou vrstvu sněhu.

První, co mne napadlo: ,,Půjdeme s babičkou sáňkovat!"

To jsem raději neřekla nahlas, protože by to určitě chtěla a kdo by ji furt tahal na sáňkách.

Dnes to bylo ještě veselejší. Nad ránem zadul silný severní vítr a přinesl husté sněžení. Dalších pět centimetrů se povalovalo všude a hlavně na mém autě.

Došlo tedy na koště a také hrablo číhalo na dvorku. Udělala jsem pěšinky a zametla si auto. Když jsem se propracovala před chalupu, otevřelo se opět jedno z kouzelných okének.

,,Venku je vzduch! Pořádně dýchej!!!!" Babička vyklepala prachovku a zavřela okénko.

Tato šokující informace se pozvolna dostala k dosud neokysličenému mozku.

Odhodila jsem hrablo i koště do závěje a zhluboka se nadechla.

,,Ještě že tě mám, maminko, tato informace má pro mne cenu zlata." hulákala jsem radostně.

A jelikož babička slyší jen to, co chce, mohla jsem dosyta hulákat i dýchat čerstvý lužický vzduch.

Jen ten ledový déšt se sněhem mi to trochu kazil.

Honem zase zpět do nížiny.

 

 


11 názorů

V některých případech to i předávám dál. Dcery to prostě milují. :-)))


drž se rad své maninky....*/***


Maminka je velký samorost.


bixley
01. 03. 2020
Dát tip

Moc hezká miniaturka. Maminka je velký zdroj dobrých rad. :-)


Každému prostě po zásluze. :-)))


Čudla
29. 02. 2020
Dát tip

A v Praze zase prd.. /*


Kočkodan
29. 02. 2020
Dát tip

Ufffff!!!...  (já jsem u tvého dílka ani nedýchal)


Alegna
29. 02. 2020
Dát tip

:-)) maminka je kouzelná 


Gora
29. 02. 2020
Dát tip

Buď ráda, žes mamku opravdu nevozila na saních :-))


Ale kdo to má vydržet!!! :-)))


Gora
29. 02. 2020
Dát tip

Evži, maminka má vždycky pravdu :-))


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru