Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

SOUTĚŽ V POEZII 2020/I.

Výběr: Lyryk
05. 03. 2020
11
11
1822
Autor
Báseň_roku

SOUTĚŽ V POEZII 2020/I. 

 

Milí Písmáci - v návaznosti na různé soutěže předchozích let vyhlašuji první kolo celoročního klání v poezii.

Soutěž je ve čtyřech základních kolech anonymní. Autoři mohou poslat každý jednu dosud nepublikovanou báseň v libovolné poetické formě na libovolný námět  - na email:

irena.mondekova@email.cz.

od dnešního dne do soboty 21.3.2020 - uzávěrka emailů ve 24:00.

Díla následně zveřejním na Písmáku. Hlasování proběhne do konce března.

Na rozdíl od kol roku 2019 se bude hlasovat způsobem, který se osvědčil v kole celoročním, a to možností připsání tří hlasů přímo pod tři soutěžní básně formou: HLAS či Dávám hlas. Na tipy nebude v součtu hlasů brán zřetel. Není povoleno dát hlas vlastní básni!

Začátkem dubna 2020 vyhlásím pořadí čtenářsky úspěšných básní za I. čtvrtletí.  Nicky tvůrců již připojím k názvům děl soutěžících.            

Soutěž se po absolvování čtyř základních kol ocitne ve finále. Uživatelé v lednu 2021 vyberou, již neanonymně, z vítězných děl báseň uplynulého roku dle hodnocení čtenářů.

Dobrý spolek Písmáka věnuje autorům na prvních třech místech celoročního kola poukazy na knihy v hodnotě 500,-, 300,- a 200,-Kč, za což mu velmi děkuji.

 

Tvořte, posílejte své básně!

Zdraví Gora

 

Jako organizátorka nebudu /vzhledem k nově udíleným cenám/ hlasovat ani soutěžit, pouze "moderovat" průběh soutěže v komentářích.


11 názorů

Delfín
25. 03. 2020
Dát tip

A kde je tu tedy najdu?


Marku, díky!


Muamarek
09. 03. 2020
Dát tip K3, Kočkodan

Této soutěži přeji plodné a hravé autory, zvídavé a komentující čtenáře, tochu napětí, humoru, zamyšlení i uvolnění. Ať se zde zapojí co nejvíce z nás a ať to všechny zúčastněné baví.

 Hodně zdaru...


Alegna
06. 03. 2020
Dát tip Báseň_roku

to zní dobře :-)


Těším/e/ se...


agáta5
06. 03. 2020
Dát tip Báseň_roku, Muamarek

už si brousím brko! :))


Děkuji, Lyryku, SantiE, dadi... doufám v totéž...


Lyryk
06. 03. 2020
Dát tip Olda, Muamarek, Báseň_roku, Kočkodan

Přeji vše dobré, ať se věc vydaří. Doufám rovněž v drobné poetické probuzení Písmáka .)


dadadik
05. 03. 2020
Dát tip Gora

...žeby? :)


Báseň_roku
05. 03. 2020
Dát tip Muamarek

s dovolením několik avíz...nevyžádaným omluva:-)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru