Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

(Kůň)

05. 03. 2020
0
0
330

4. 9. 2019

Bydlíme v jiném větším bytě, ve kterém zbyla hromada věcí po původních majitelích. Jako třeba váza (nebo možná toulec na šípy), které říkám Jumanji a jsou v ní ukrytí nějací bojovníci, které můžu vyvolat. Nejdřív něco řeším na záchodě a pak najednou začne hrozně pršet. Dvůr ve vnitrobloku se začne plnit vodou. Za chvíli je několik nižších pater úplně pod vodou. Potom začne téct voda ze stropu, hlavně z místa, kde visí lustr. Najednou přichází pan domácí (snad pro něj někdo poslal) a chce řešit všechnu tu vodu. Mezitím trochu klesá hladina vody ve dvoře. V tom bytě je celou dobu i kůň, který najednou skáče z okna, a já mám o něj hrozný strach, že se zabije, utopí nebo uteče. Kůň ale v pořádku doskočí a nic mu není. Někde ve vnitrobloku, který už je ale teď otevřený do ulice, sedí v hospodě na zahrádce Klekar a ten toho koně chytí a přivede mi ho domem zpátky až do bytu.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru