Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nikdykde 10.

06. 03. 2020
4
6
583
Autor
Benetka

Dnes.

https://www.youtube.com/watch?v=CcuPFBoxRgI

Bůh Pan měl na návštěvě bratrance Lokiho.

Už asi tři měsíce...... :)

A jak známo ryba a host... :D

Ačkoli měl Pan trpělivost nekonečnou stejně nekonečná nebyla trpělivost s nezvaným hostem...  A pozornost kterou Pan věnoval svému hostu pak chyběla ku sledování Slávka...

Ale dneska se Loki vydal na další návštěvu - tentokráte za bráchou Thorem - navzdory těm jeho kladivům... :)

A tak si mohl Pan oddychnout a stočit svůj pohled směrem Slávek. A bylo to téměř jako na objednávku!

Dnes má totiž Slávek jmeniny.

A hned z rána musel volat Dívce. Nebrala to. Po cca minutě mu volala zpět. Ty jsi mi volal. No jo - volal - a nejsem debil abych si to po minutě nepamatoval! A tak u vás v kanclu vypukl hromadný smích. O čemž se ovšem Slávek dozvěděl až zpětně když za ním přišla Dívčina kolegyně s tváří od ucha k uchu! A pravila: nebýt Tebe tak náš úvod dne je bohapustě nezáživný a nudný! :) Díky!!! A následně Slávka pevně objala. A tak tedy opět po dlooouuuooouuuooouuuhé době pocítíl něžnost ženských ňader na své hrudi...... :p No ale potom jsi - MOJE MILÁ - řešila problém který se týkal příslušníků Tvého kmene z Horních Uher... I pravila jsi: To jsou ale! Čulibrkové! Áha! Slávek to Dívce okamžitě vrátil neboť mu nahrála na smeč. A vzhledem k tomu jak mu o pouhý jeden týden předtím ublížila tak si to snad...snad...i zasloužila...... Takže: Vy Čulibrkové jste někde úplně mimo......?!?!?!?!?!?!?!?!?!? A následnou reakci tentokrát již Slávek slyšel - jak se všichni v kanclu mohli potrhat smíchy!!! :D Neb i Dívka pochází z Horních Uher...... :)

No a potom asi tak stopadesáttisíckrát Dívka po Slávkovi něco chtěla.

Niccc nového pod sluncem.

Nakonec i za Slávkem opět přišla a že: Prosím! Toto dněs mosí odýsť!  

Ale Slávek byl tvrdý jako skála: Ne ne ne ne ne ne!!!!!!

Jenže...

Ženy vždy vědí jak nasadit svoje zbraně...

A zatímco Dívka byla zababušená Slávek seděl v tričku...

A DÍVKA MU JEZDILA NEHTY PŘES ZÁDA SEM A TAM A Slávek BYL ZCELA A NAPROSTO U VYTRŽENÍ NEBOŤ UŽ DLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOUHO DLOOOOOOOOOOOOOOOOOOUHO NIC TAK KRÁSNÉHO NEZAŽIL!

A potom zašeptal: Ještě......

A Dívka co?

Škrábej mě.

A klidně i do krve...

Dnes...

Stejně jak poprvé...


6 názorů

Benetka
08. 03. 2020
Dát tip

Ahoj milá ČernáSoboto! ;) Tvůj výběr písně mě naprosto nepřekvapuje - jsi asi rockerka tělem i duší - tak jak se sluší!!!... :) Já jakožto hráč World Of Tanks mám raději:

https://www.youtube.com/watch?v=Xosp-rJ0ySI


Alegna
07. 03. 2020
Dát tip Benetka

dodatečně všechno nej a  hodně lásky*****


blacksabbath
07. 03. 2020
Dát tip Benetka

písníčka hezká

( já ujíždím sice na něčem jiném např na https://www.youtube.com/watch?v=C7NSUFDHFgg)

...text zaujal:-)......*/**


dievča z lesa
06. 03. 2020
Dát tip Benetka

ak tú piesenku spieva Slávek, pekne ju spieva ... a možno popritom spievaní dospieva k poznaniu, že ... 


Benetka
06. 03. 2020
Dát tip

Jo jo dostal...! Ještě mi sežrala asi půl tuctu sušek,a byla šťastná - a to nejen navenek.... :)

A jinak dík za přání... MALINKÁ.... ;)


malinka_hvezdinka
06. 03. 2020
Dát tip Benetka, Alegna

Všechno nejlepší k svátečku :) Slávečku... Koukám, žes dostal milý dárek :) *


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru