Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Charón a Foucaultovo kyvadlo

Výběr: Zbora, kvaj
11. 03. 2020
9
13
706
Autor
Ansel

Nechci se do Tebe zas navážet. ALE

Jak často naplníš svou Woodoo panenku zlobou a vztekem k vybrané osobě?

Foucaultovo kyvadlo

Demon De Luxe 

(Dominique Toussaint) / CC BY-SA  https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/a/a1/Foucault_pendulum_animated.gif

Kdo z nás je ten zlej? Beru to na sebe jenom brčkem

Duše nepohřbená, vzpomeň si

na svůj pohrdavý skok přes ňadra řeky Styx

Aby ses nezacákala

Tvůj hovno nosný příspěvěk. Není to z mé hlavy, ale tímhle to všechno začalo https://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=503624

Jak může být kýč, když někdo přijde o dítě? 

Samozřejmě! že vadí, když se pacienti opakují, když někdo zemře, dítě!

 

Ty se převážíš!

S mincí cynismu na kládě podsvětí 

touhou po potomku březí řeky

s vírou i po letech

ratolest z prvního suku

kyvadlo kování k nebi celá léta

strnulým panicům bordelu světa

hodina nestačí

 


13 názorů

kvaj
23. 03. 2020
Dát tip

Rozumím ti. Aspoň myslím.


wow...kde ses mi ukrývala..?......už tě mám v oblíbených....*/********.


Ansel
14. 03. 2020
Dát tip

Rendle, jsem ráda, že už je tento příběh za námi. Aby to byl pro všechny happy end, vězte, že už mi zas jíst chutná :-) a s Rendlem už jsme kamarádi Facebooku! 

Teď mě má v péči odborník v lingvistice, pan Dales. Máte se na co těšit ;)


Ansel
13. 03. 2020
Dát tip

Jsi k sežrání. Víš, že jsem anorektička :-)


Ansel
12. 03. 2020
Dát tip

Rendle, Ty jediný víš, jak jsi to myslel. Zrovna od dotyčné autorky to nebyla póza, jenom popsaná její denní rutina a otázky které si nutně položila. Četla jsem to spíš očima někoho, koho se to dotýká. A věřím, že ten Tvůj komentář bude pro někoho, kdo o dítě tímto způsobem přišel, trýznivý. Proto se Ti omlouvám za vulgaritu, co jsem použila. Nepsala jsem své poslední básně z čiré nenávisti k Tobě, jenom z pobouření neomaleností. Sama mám popel na hlavě. Mávám bílým praporem a chtěla bych s Tebou zas na dálku z dostřelu kamarádit ;-)


Ansel
12. 03. 2020
Dát tip

Díky Zboro a AT&T, narážka k tomu suku je dobře mířená, protože tam bylo něco horšího. Musela jsem vyspravit. Odmažu teda "u". Jsem vděčná za názor oběma.


a2a2a
12. 03. 2020
Dát tip

Pro mne neskutečně emotivní výraz, ač bezpochyby byl pečlivě kultivován, výsledkem pak je výrazná obraznost a i když se může zdát místy nesrozumitelná, např. verš ...ratolest u prvního suku..., ale i zde jsem si našel vysvětlení, má text zřetelnou linii, expresi až na hranici ochoty se k básni vracet a konečně i široce objímajíí obsah, který míří mnohem dál, než za soukromou bolest.


Zbora
12. 03. 2020
Dát tip

Svíravá


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru