Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Užitečná hodnocení z Lidl e-shopu

12. 03. 2020
14
11
1006
Autor
Zbora

Až budete mít splín, stačí si najít hodnocení jakéhokoli produktu v e-shopu Lidl a nálada se vám zaručeně zlepší.

Mimo jiné je to také nejfenomenálněší generátor surrealistických veršů.

Nuže, dětské botičky:

 

Pryžový materiál je lepkavý a sbírá těžká ocasní ploutev, prach atd. Kromě toho v přední části chodidla bohužel uniká obuv.

Dobře. Vnější vrstva je lepkavá. Když se obě boty spojí, budou držet pohromadě. Zastaví se to už několikrát?

I ty boty se hodí, ale taky to moc neslíbíš, protože jsem je taky dala pryč.

 

 

 

 


11 názorů

Kočkodan
12. 03. 2020
Dát tip

Já jsem hlavně rád, že se děti mohou díky šátku bez asistence vymočit. ;-)


miluju lídl :-)


Oldjerry
12. 03. 2020
Dát tip

Asi bych  řekl: je tohle vůbec možné? Ti lidé námi opovrhují, protože ti blbci nežili 40 let v reálném asocializmu.  To mrzačení jazyka říká víc, než si ti dobytkové myslí... Vyházel bych to z regálů na podlahu...


Gora
12. 03. 2020
Dát tip

Moc užitečné "recenze" pro další objednavatele :-) - bez "esperantského slovníku" nebo intelektu S.Holmese nečitelné...


Jarodějka
12. 03. 2020
Dát tip Gora

Takové lidlové téma :)

V Čínské Lidlové republice nemají nouzi o překladatele. Jsou mezi námi a nutí nás k zamyšlení :-)


Astrálka
12. 03. 2020
Dát tip

v detstve som tam mávala uštrikované svetre od maminy a drevené stojany na knihy a domček pre škrečka od otca, made in family


Astrálka
12. 03. 2020
Dát tip

pobavila som sa a zlepšila si trošku svoju češtinu ;-)

dobrý príklad s tou šálou :)) 

moderná doba človeka staršieho typu privádza do rozpakov čím ďalej častejšie, aj pod vianočným stromčekom som mala krabice z e-shopu, ktoré som si neobjednala :-)


Zbora
12. 03. 2020
Dát tip

Jasně, je to výdobytek moderní doby. Necháš si poslat krabici plnou oblečení, vybereš si jednu šálu, a krabici se zbytkem pošleš zpátky. A tak pořád dokola. 


dadadik
12. 03. 2020
Dát tip

Lidl eshop? To existuje?


Zbora
12. 03. 2020
Dát tip atkij, Gora

Dětský šátek:

Udržuje se hezky v teple. Mohou se děti samy vymoci. Ideální pro děti obléct

Dobré, ale seškrabání, protože by měly být chráněny teplem nahoře před roztřepení. Musel jsem ho odstranit s velkou námahou.
Hezké, ale poškrábat noviny. Musíte být velmi opatrní, abyste to vyřízli.

 



Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru