Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Accepted

12. 03. 2020
0
0
319
Autor
kytarista

Procesní specialista

Chybí mi tu křeslo“, pomyslel si Alex, když se uhodil hlavou o strop podkrovního pokoje penzionu. Velmi tichého penzionu. Toho ticha nebylo možné si nevšimnout, neboť Alex cítil šum v uších a slyšel vlastní nádechy i výdechy. Pravidelné. Vytáhl z kufru svou cestovní lžíci a přešel do malé koupelny, aby si před zrcadlem zatlačit bouli, která se mu rýsovala na čele. Lžíce zastudila. Alex neměl tyhle konfrontační postoje před zrcadlem rád.

V hlavě mu opět hrály melodie, avšak jen slabě, jen pár not. Nic barevného. Noty roztáčely kolovrátek, chvíli rychle, chvíli pomalu. Přemýšlel, že to místo, na kterém právě stojí, není jeho. Dlaždice podlahy koupelny se zahřívaly pod jeho chodidly. Rozhodl se přešlapovat mezi zimou a teplem. C3,D3,E3,C3,A3,G3,C3,D3,E3,C3,A3,G3… prv-ní-dru-há-tře-tí-prv-ní-dru-há-tře-tí…

Liščí tanec… C4 – G3- E3F3G3… raz-dva-razdvatři…

To víš, že na tebe často myslím. Často. Možná bys nevěřila jak často…

„Vystrašení lidé si vzájemně sdělují své vystrašené představy, aplikují svou osobní logiku a rozvíjejí do nelogična a pak marně hledají pohledem ve výrazu tváře ostatních brilantních logiků útěchu“, pomyslel si Alex a nazul si pantofle, aby se izoloval. Přešel zpět do nezvykle skromného pokoje a jal se ze země posbírat útržky poznámek, které při úderu o svažující se strop upustil. Změť archů pak odhodil na postel. Dal si záležet na oblouku, aby se poznámky při svém krátkém letu nevracely k přízemnosti. A opět bylo ticho. Jen dýchání a šumění, dozvuky liščího tance…Krátký záblesk nejvášnivější imaginace… jen krátký, zpocený obraz roztažených nohou opřených o jeho ramena, hluboké setkání očí a žádostivé roztažení tam dole, uprostřed…

Přesto se nedokončil, neboť ani s dokončováním nezačal. Posadil se na postel vedle archů a začal v nich číst, řadit je, pochybovat a hledat klíč… programově se vracel k myšlenkám před velkou boulí. Opět vyhasínal, vracel se ke člověku, který je viděn, kterému je nasloucháno, kterému je pochlebováno… který je nenáviděn, je mu záviděno… ke člověku, který skrývá a zamačkává boule ve svých zrcadlových nejistotách.

 

…dvojí kliknutí pravé myši na objekt v řádkové zobrazení v pravé části okna a výběrem funkce“accepted“ z rozevíracího seznamu uvede objekt do lyfe cycle stavu „Accepted“.  Tyto úkony je třeba potvrdit uprostřed otevřeného objektu. Lyfe cycle stav objektu „Accepted“ vyjadřuje připravenost objektu k dalším procesním krokům… Vyměnil Alex přirozenou imaginaci za strohé a logické systémové obrazy… 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru