Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

ne-nauka

12. 03. 2020
15
13
1044
Autor
Danny

na duchovní cestě
se každý musí
dříve nebo později
svoje původní náboženství
odnaučit


13 názorů

Aura
12. 04. 2020
Dát tip

Ahoj Danny, už jsem o krůček dál, tak jsem se vrátila. Odnaučit se nelze. Jenom si ho víc uvědomit? Byla jsem pokřtěna jako nemluvně. Jenomže ta Jordána mi nic neříkala ani po dvaceti letech. Pak zlom, potkala jsem na nádraží paní, která se stala mojí druhou babičkou. Nechodila do kostela, ale ve všem ostatním byla tato stará paní pro mě důkazem, že andělé existují. Naše přátelství trvalo několik dalších let, pak si nás víra našla, pravidelné bohoslužby, následně křest ponořením. Přesto se stane, že člověk od víry odpadne, umře dřív, nebo zrovna v nevhodném období. Nevíme dne, ani hodinym, proto jsem Ti vděčná, že píšeš takhle do duše :-) 


B.Ezejmenij
27. 03. 2020
Dát tip

Pěkně. Asi to tak bude na všech cestách. Viz filosofické "odhození* žebříku, po kterém jsme vylezli u L.W. Ale odnaučit je vlastně výmluvné slovo. Nejde jen opustit, nebo překonat. Je v tom mnohem víc práce, potu... Odnaučování je těžší než učení se. A podstatné přitom zároveň zůstává... Dobrý, dík.


Danny
26. 03. 2020
Dát tip

jedno zkusmé avi


Na tom něco bude... :)


lastgasp
15. 03. 2020
Dát tip

Reprodukční problém? Změna dirigenta a je to v moll.


Aura
14. 03. 2020
Dát tip

Posun je principem nekonečna

Nikdy jsem nepřemýšlela, že by to mohl být i krok zpátky

 

Danny, děkuji!!!* Musím se vrátit 


Aura
14. 03. 2020
Dát tip

Dievčatko, proč nula

není symbolem nekonečna

 


donútilo ma to zamyslieť sa


svoje pôvodné každodenné až po bod zero


K3
13. 03. 2020
Dát tip

To je moudré, Danny.


Josephina
13. 03. 2020
Dát tip

dada yes


Alegna
13. 03. 2020
Dát tip

ano*


Diana
13. 03. 2020
Dát tip

Přesně! ****


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru