Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dekurarizace

13. 03. 2020
3
5
612
Autor
Ansel

Foukej, foukej pořádně na bolest

Foukej pořád bolestně 

https://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=201003

Stůj co stojí v pralese

neostigmat k vyzkoušení?

sykne jen pět ran intimních

bezbranně s jedem?

Ten odraz nevěřícího Tomáše,

že spocená panenka přežije s mrštnoplodem

jak larva miózní s kůží popelky

zhojením puchýřů z malých bot*

blow job 


5 názorů

onaline
14. 03. 2020
Dát tip

„Miluj a dělej, co chceš.“ —  sv. Aurelius Augustinus


Ansel
13. 03. 2020
Dát tip

Děkuji Vám, že jste se představil a uspokojil. A teď, pane lingua franca, můžete zas na svůj profil. Nebo zkusíme sekat latinu? 

Dilige Et Quod Vis Fac

 


Dales
13. 03. 2020
Dát tip

Čistě technická, v kategorii MIMO se samozřejmě může cokoliv, jen připodotknutí. 

Naše současná lingua franca má čím dál víc a stále víc se zlepšujích českých uživatelů, nicméně u tohoto tvého MIMO mně zaskočil ten koncový Eng. idiomatický výraz z velmi specifické oblasti. Samozřejmě, jak je ctěná libost, třeba zrovna zakládáš nový styl, nějaké makaróno-eroto. Vzorec bude kombinace titul=nultý verš, prolog=1/2.verš, 2 řádky Cz a třetí něco ze šťavnaté cizojazyčné zásoby, za stovky Eng.  z nich namátkou třeba scalding hot, throbbing Subst., pumping/frigging/licking away, puckered rosebud, eaten out, tight as a vice, sopping/wringing wet, queef, rock hard... či barvité sloppy seconds. Vyšší úroveň pro pokročilé fajnšmekry pak budou nápodoby a aluze typu alive and cumming.

Tohle není stížnost, s anglickými výrazy v české větě se všichni setkáváme denně, ale to, že to dorazilo až sem, mě trochu překvapilo.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru