Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Šťastíčka

14. 03. 2020
2
2
319
Autor
Bystroočko

Západný individualizmus alebo východný kolektivizmus?

Všetci ľudia všetko vedia!

Tak ako?

Šťastíčka

 

     Uf, ale dá to roboty byť šťastný!

 

     Čumím z okna a rozmýšľam o tom, že nedokážem o ničom rozmýšľať. Odšuchtám sa do postele a dám si šlofíka. Dobijem sa energiou, aby som bola mobilná aj ja, nielen môj mobil. Všetko sa utrasie a zapadne do seba ako lego.

 

Teším sa z malých šťastíčok a nádeje. Zbieram si malé šťastíčka, aby som zvládla väčšie či menšie nešťastia a neúspechy. Bez straty „desiatky“, alebo zdravotnej ujmy.

Som šťastná, že žijem v tejto krásnej krajine.

Som šťastná, že rozprávam našou krásnou slovenčinou.

Som šťastná, že sa tu striedajú štyri ročné obdobia a o jednotvárnosti môžeme hovoriť ako o každoročnej, nie každodennej.

Každý rok nás zaskočí nejaká zimná kalamitka, alebo aj dve, a nejaká tá letná tropická horúčava po ktorých sme viacerí šťastní, že prehrmeli.

 

Spokojnučká, vyspinkaná doružova, s ružovými okuliarmi, ktoré si nikdy nechcem zložiť, idem sa opäť biť so životom.

A just budem šťastná!

 

                                                                                         

 

 

 

2006

 


2 názory

ALOHA
26. 03. 2020
Dát tip

Tvoj text je asi dobrý! Chyba vo mne je, že nemám v obľube zdrobneniny. Radšej spím (než spinkám), som radšej spokojná (než spokojnučká). Aj v prípade šťastia, by som chcela mať radšej veľké, poriadne šťastisko!

Ale dostala si ma, lebo chcem iba maličké nešťastíčko

 

 ;-)


tebe to je jedno, či 2006 alebo 2020 ... a to je fajn


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru