Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Mimo kategorie

15. 03. 2020
1
5
459

Poet ó poet můj

Ač se mé oči lačně snaží

přes hustá mračna čisté šero nepoznají

rozmlouvám s poryvy větru

bežíc vstříc   

myšlence ať roztáhnou se mračna alespoň na velikost škvíry v dřevěném  vědru. 


5 názorů

Nejsem odborník, verše jsou moje zkonkretizované abstraktní pocity, zejména ty extrémně pozitivní, nebo (v posledni době) naopak beznadějně negativní (nic světoborného ani noveho pod sluncem) ...

Každopádně mnou zarezonoval druhý verš: ...čisté šero skrz hudtá mračna - palec nahoru! 

A bacha na ten přechodník, to mě osobně vždycky vytočí, když je někdo používá špatně, stejně jako vztažná jenž/jež ...; předpokládám, že zde šlo o překlep ;-)


Ansel
15. 03. 2020
Dát tip

Proč jsi smazal můj první komentář?

...že jsem si dovolila opravit tu chybu? Mohla jsem Tě upozornit diskrétně do pošty, uznávám... Proč ale, když ses dožadoval kritiky pod cizím dílem. Kdyby to udělal každý, jak by to dopadlo... Takže můj názor zní: Zajímavé 


Gora
15. 03. 2020
Dát tip

Ahoj, to lačně bych nedávala do spojení se snaží, stačilo by  oči lačné 

Ve druhém verši bych uvážila dvě příd.jména, která nic moc významného, objevného k podstatným nenapovídají ..., třetí verš s dobrou metaforkou, čtvrtý - přiřadila bych k němu slovo myšlence, dále přechodník má být ve tvaru běže / s doplněním háčku/, pátý verš - slovo alespoň by se dalo vypustit a řádek rozdělit ještě na další, šestý verš na velikost  škvíry v dřevěném  vědru. 

Máš schopnost vnímat poeticky, to je dobrý začátek...

Souhlasím s názorem Rivky, který ti napsala pod svou básní.

Hodně zdaru na Písmáku.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru