Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

1695 českohľadá

16. 03. 2020
0
1
397
Autor
APV

1695 českohľadá

10.3. 2020 5:59:59

česko ajslovensko stálevopčas dačohľadajú. asynafšdy uštobudesuperstar. dialej zlatéhohavloida, čosomofšemale anijanepostrehol. hľadajú kuchtičiek akuchtíkou (afzátvorkachmam názoutochtohladania fuvozofkach "peče celá zema"). dialšijahľadačka je československo matalent (častoskracováno ako čsmt) ajeto československá talentovašou...

 

atakbysom kľudnemoholpokračovať, kebymatobavylo. fčérasomyšiel mestompochodníkovy ana antabusovejzastáuke somsbadal érbenkovúplakátovaciu vylepovačku snázvomdialšjejsúťaže:

 

českohľadá poplatky

 

zaprvýbyma velmazaujúmalo čonatoslovensko azapátý akovóbec chcútakútosúťašsúťažiť, keťanija vožiadnempoplatku ničneviem?

 

1695 czech looking for

czechia and slovakia are still looking for something. it will probably be a superstar forever. dialed golden havloid, but of course i didn't even notice. looking for cooks and cooks (and in parentheses i have the name of these searches in quotes "bake the whole earth"). another search is czechoslovakia has talent (often abbreviated as csmt) and it is a czechoslovak talent show...

 

so i could continue if i enjoyed it. yesterday i went through the city of the sidewalk, and at the antabus stop i picked up an ebony poster postcard with the title of another contest:

 

czech republic is looking for fees

 

 

firstly, I would be very interested in what slovakia can do and fifth, how do they even want to compete, if even i know nothing about any fee?

 


1 názor

K3
16. 03. 2020
Dát tip

cs


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru