Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

úvaha z lesa

17. 03. 2020
22
13
1037
Autor
aleš-novák

 

 

i zvířátka vědí že je třeba

být obezřetný vůči nákaze

 

příkladem pro všechny je

liška bystRouška


13 názorů

Kočkodan
18. 03. 2020
Dát tip

Bacha na to, i u Těsnohlídků je potřeba si hlídat patřičný odstup, žádné příliš těsné kontakty.


V černé kronice dnes byla fotka lišky bezRoušky...


kuča
18. 03. 2020
Dát tip

Chlape, jsi fakt dobrej! *


ALOHA
18. 03. 2020
Dát tip aleš-novák

Jazyková bariéra mi zabránila v pochopení diela ;-)

Kiež by ma ochránila pred nákazou :-)

 


BystRoušku dostaneš u Těsnohlídků...:o)


Diana
18. 03. 2020
Dát tip

To je zase bomba! BystRouška! Kde se dostane? :-))))


lastgasp
18. 03. 2020
Dát tip

Dobrý postřeh. Liška BystRouška je chytrá a věnuje se pilně orální vakcinaci.


Andělka1
17. 03. 2020
Dát tip

 JÁ JSEM PRO JISTOTU VZALA NEJEN  SEBE S ROUŠKOU DO METRA - ALE DALA JSEM PSOVI NA HUBU ONEN NÁHUBNÍK PRO PSY. Ani nevím, jak s e to správně jmenuje. Jinak nenosí, ale mám to pro jistotu v batůžku. Kdyby mne chtěli vylouščit s mým malým pejskem z dopravy. Bylo by to právem, To uznávám. Předpis je předpis. Nyní jsem byli určitě slušivá dvojice. Jenom ten pes se dost diví...cože já to mám, cože ty lidičky, co on .

.


Kočkodan
17. 03. 2020
Dát tip

Někdy se liška brání nákaze tak usilovně, až je z toho celá vzteklá.

 

Mimochodem si myslím, že většina zvířat nejsou pokrytci a všechno si řeknou otevřeně na plnou hubu.


Nami 99
17. 03. 2020
Dát tip

Evženie -

určitě ušij i pro pejska. Bude i pro místní fenky neodolatelný. Ještě žádná neměla partnera s rouškou a ještě třeba jako bonus pod rouškou tmy.


a šipka se vlodila...pardon...a děkuji...


Evženie Brambůrková
17. 03. 2020
Dát tip Gora, Kočkodan, Nami 99, aleš-novák

Celý den jsem šila pro přátele roušky a tak mne napadlo, jestli ji nemám udělat i pro psa. Byl by v našem lese průkopníkem. :-)))


Benetka
17. 03. 2020
Dát tip Gora

...na ja! Zviřátka nikdy nezklamou... ! :p

Nicméně já newim jestli vědíž je přístup a nebo ašíbka... :p


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru