Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

* Kdo nešije, není Čech

21. 03. 2020
7
8
573

Doprdelepráce!
Zavřeli nám restaurace

NO COMMENT


Tak ze síťovek s oušky 
budeme šít roušky!

Nebuď lhostejný!
ŠIJ ROUŠKY! NEBUĎ
HULVÁT!

 

 

KDO NEPIJE, NENÍ ČECH?


8 názorů

O.Pasir-v komentu pro Kočkodana je síťovka v uvozovkách. Až doběhly životnost síťované síťovky na kapry a melouny, začaly praktické ženy podomácku šít tašky z různých materiálů-dederon, plátna...nezřídka s překližkovými uchy, ovšem název už setrvačně zůstal, možná se jí ještě říkalo kabela. Taška(o nic hezčí název) se používal v jiných oblastech.... Ta naše kabela sloužila jako aktovka na knížky, přepravka pro samici, když se s ní šlo pořemlovat k samci-králíkovi, na nákup... ale to už je jiná kapitola. ZDAR SÍŤOVKÁM!


O.Pasir
23. 03. 2020
Dát tip Evženie Brambůrková

Technická poznámka - opravdová síťovka vypadá úplně jinak. Je to skutečně "síť", ne tkanina. A ze síťovky by fakt byla rouška úplně nesmyslná.

 


Kočkodan
21. 03. 2020
Dát tip

Kdybych dalším komentářem nepoděkoval, tak bych miniaturním hulvátem možná byl – takže díky za popsání i přání. Provádím nápodobu.


díky Benetko), všem dík

 


Benetka
21. 03. 2020
Dát tip

Kdo nepije není čech... Je tomu tak... :D


Kočkodane, pro tebe speciální překlad: Fotka, na ní bavlněná "síťovka" s delšími uchy s obrázkem - etiketou pivovaru Podlesí, v ní a vedle ní velké lahve piva... názvy tří druhů piv jsou: Elbrus, Nocomment, Hulvát....

(čemu všemu lidi nepřijdou na chuť) pěkný víkend


Diana
21. 03. 2020
Dát tip

:-)


Kočkodan
21. 03. 2020
Dát tip

Maminky šijí roušky a s dětmi doma všichni čerti.

 

Varianta 2:

Skutečné peklo (nebo ráj) nastane, až se ženami šijícími roušky začnou šít i všichni čerti.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru