Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Barvy západu slunce

22. 03. 2020
1
5
480
Autor
MalkaAmalka

Barvy západu slunce

Těmi barvami byla uchvácena. Zastavila se a dívala se. Byla šťastná, že může takovou krásu vidět.

Na zastávce, se uhnuly všechny stromy,aby dívka mohla vidět tu krásu celou. Nádhera - pomyslela si.

A pak...přijel vlak. Ani si nevšimla, že přijel. Málem zapomněla nastoupit, ale stihla procitnout v ten správný okamžik.

Ve vlaku bylo docela plno. Koupila lístek a hledala místo.

Našla ho. U páru starších lidí. Sedla si, když tu náhle...

"Podívej se, to je kýč!" řekl někdo. Dívku to znervoznilo a otočila se.

"To by byla příšerná fotka." zasmál se druhý. Dívka spatřila, jak si ukazují na nebe, kterým byla tak oslněna.

Otočila se od těch lidí. Nechtěla je vidět.

Naprotější straně vlaku viděla, jak se lidé na sedadlech také kochají výhledem na zapadající se slunce, které tak krásně zbarvuje oblohu. Západ slunce, jak dokáže být oslnivý... a kolik je tam vidět barev... mysleli si tihle lidé.

Jedna z naproti sedících byla paní. Vypadá na nějakou umělkyni, i když má na sobě sportovní oblečení pořád vypadá jako umělkyně. Mohla by to být i malířka. 

 

Dívka vystoupila...doušla tam, kam měla a než tam došla, tak byla tma.

Přišla k frontě lidí. Stoupla si zvědavě do řady a všimla si zase těch dvou lidí, co si hrály na znalce kýčů.


5 názorů

vesuvanka
22. 03. 2020
Dát tip

Pěkný příběh, který mi připomněl jeden dávný listopadový zážitek ze  železniční zastávky Vlkov nad Lužnicí. Čekaly jsme s přítelkyní na vlak do Třeboně a pozovaly oblačnost. Fascinující barevnost a tvary mraků nám učarovaly natolik, že jsme nevnímaly příjezd našeho motoráčku - ještě jsme se divily, co nám to najednou zaclonilo pohled na oblohu. Naštěstí výpravčí (tenkrát ještě byli na nádražích výpravčí) nás včas upozornil, tak jsme honem nastoupily :-))). Na znalce kýčů, kteří všemu rozumějí,  jsme naštěstí ve vlaku nenarazily. TIP


Astrálka
22. 03. 2020
Dát tip

Som z tých, ktorí majú radi západy slnka, ale nenapadlo by ma ich fotiť (lebo tento typ fotografií mi ako gýč pripadá). Ďakujem za zamyslenie a príbeh.


Astrálka
22. 03. 2020
Dát tip

Alam.Almas? Viđ naša pošta :o)


K3
22. 03. 2020
Dát tip

Aby to bylo krásné, chtělo by to ještě doladit. Druhý řádek by líp seděl na začátku. Anebo, byla uchvácena těmi barvami. Nebo, Zastavila se a dívala se, byla uchvácena... Na konci hráli-y. Jsou to třeba drobnosti, ale na takové malé ploše na nich hodně záleží:).


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru