Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

SOUTĚŽ V POEZII 2020/I. - HLASOVÁNÍ

22. 03. 2020
2
4
2672
Autor
Báseň_roku

Hlasování I. kola celoroční soutěže poezie proběhne od neděle 22.3. do úterý 31.3.2020 do 24,00 hod.

Vyberte prosím ze 17 soutěžních básní tři, které vás oslovily nejvíc, a přímo pod ně napište HLAS nebo Dávám hlas...  Tipy se mohou dávat např. básním, které chcete "ocenit" ještě mimo soutěž, ale HLASY má každý jen tři a ty budou započítány, ne tipy. Básně jsou zatím umístěny jak v Dílně, jejich celkový seznam již i zde na Hlasování.

Diskuse pod všemi básněmi je samozřejmě vítána!

Začátkem dubna 2020 bude zveřejněn žebříček umístění podle čtenářské úspěšnosti a autoři "vystoupí" z anonymity.

Všem zúčastněným i čtenářům přeji příjemnou zábavu!

BÁSNĚ:

Do třetice...

Bůh nemá tvář

Všední den

Jiné přehlédni

Přestup

Z polí, sadů a lesů

Pohádková

Obzory

Poslední přání

Ticho před bouří

a až se rozhlédneš po všech těch polích

Opilecká

odsouzen k radosti ze života

Vypršená expirace

Proto sním

Oblačnost

Když tě zítra nepotkám...


4 názory

Přátelé, kteří jste zatím nehlasovali v soutěži BR - upozorňuji na možnost /do 31.3.2020 - 24,00hod/ přidat také váš HLAS ke třem vybraným básním, děkuji:-)


Gora
22. 03. 2020
Dát tip

Jsem moc ráda, řekla bych, že se úroveň příspěvků zvyšuje...


atkij
22. 03. 2020
Dát tip

Udělit tři hlasy pro mě bylo nesmírně obtížné. Potřebovala bych jich minimálně pět...:) Mnohé texty, jenž oslovily, jsem měla na stejné bodovací škále. 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru