Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

my corona time

22. 03. 2020
18
14
653
Autor
Lnice

v zahradě nosí do úlu

nohy jim žlutě svítí

včely testují březen

na množství pylu

 

jsou v domácí škole

učíTelka mluví anglicky

děti testují program

na schopnost zaujmout

 

v práci testujeme covid

na směny


14 názorů

onaline
06. 04. 2020
Dát tip

První čtyři řádky se mi líbí jako samostatné dílo s tím závěrem /v práci testujeme covid na směny/ Super*


Lnice
26. 03. 2020
Dát tip

v pohodě yss :-) ráda tě vidím!

Mandragoro, nemohl jsi vědět, že je to nový pořad České televize suplující školu, ale teď uplně nerozumím zda to v Tvém pojetí prostřední strofě ještě více ublíží nebo ne :-)


ysslandia
25. 03. 2020
Dát tip

Neviem no ...na mna nejako kostrbaté ..myšlienkovom chápem ale vadi mi asi spravovanie ...kúsok nasucho ...ospravedlňujem sa 


Lnice
24. 03. 2020
Dát tip

Díky za zastavení, En :)


Entropia
23. 03. 2020
Dát tip Evženie Brambůrková

Jaro je doba testování, hmyz to má těžší než my, i v době koronaviru... líbí se mi to shrnutí a zahrnutí na způsob "tři v jednom":)


Lnice
23. 03. 2020
Dát tip

máš pravdu Mandragoro, testovat covid na pozitivitu je vlastně nesmysl :-) děkuju a vůbec děkuju za krásný komentář, stejně tak Tobě Radovane, blacksabbath, Kočkodane, agátko, vždycky moc potěší :-)

píšu spíš pro sebe, samozřejmě mě moc potěší, když se líbí i někomu dalšímu, ale nepřikládám tomu zas až tak velký význam :-)  prožívám náročnější pracovní období, kdy pomalu nervozitu z toho, že pracujeme s covid střídá uklidnění, nastavení všech těch bezpečnostních kolejí, jiného pracovního tempa...také máme své seniory, kterým to necheme donést z práce a o které se musíme postarat, ale vidím to optimisticky :-)

mějte se hezky! a ještě jednou díky za zastavení!


agáta5
22. 03. 2020
Dát tip atkij

pěkněs to vystihla :)   hodně sil atakdále....


Kočkodan
22. 03. 2020
Dát tip

I já jsem otestoval tvoje dílko na schopnost zaujmout. A výsledek je pozitivní.


aktuální, nápadité

Hodně dobrý je příměr - testování března včelami. Zvlášť oceňuji nečekaný závěr s testováním na koviho. Dává překvapení i kontinuitu k první sloce. Podle mě, tohle má báseń mít. Mně se to často nevede.

Ale i prostředek básně není žádná vata, která by byla jen k tomu, aby nahrála na lehrý smeč závěru.


holt dětičky nechtějí být pilné jako včeličky..........*/***


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru