Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Metro

25. 03. 2020
10
14
641
Autor
netWoor

Ňákej chlápek, asi Brňák
v bavlněným svetru,
zamyšleně mne si frňák
u cedule v metru.

Přijde druhej, povídá mu:
„Co si tu rveš vlasy?“
„No já si tu hlavu lámu,
kam vedou ty trasy.“

„Co je na tom za záhadu,
v čem že je ta potíž?
Nenechám tě bez výkladu,
když se tu tak potíš.

Zelená je barva Áčka,
Béčko je ta žlutá,
červená je Céčka značka,
chápeš, hlavo dutá?“

„A to modrý to je Déčko?“

V Brně metro nemají.

"To je řeka, idiote,
ty jeď raděj tramvají!"


14 názorů

TerkaHigh
14. 01. 2021
Dát tip

Sice jsem pár let žila v Brně, ale neuráží mě to, naopak jsem se pobavila. Další Vaše skvělá tvorba.


Nami 99
25. 03. 2020
Dát tip

Metropole - zastávka metra určená pro zemědělce.


Kočkodan
25. 03. 2020
Dát tip

I podle tohoto dílka usuzuji, že ty – alespoň co se týče veršování – dutá hlava nejsi. ;-)


Nami 99
25. 03. 2020
Dát tip

R. L. - Podobný případ se stal kdysi i u nás v Česku, když si dva bráchové hráli na zabíjačku. Ten co hrál čuníka dopadl hodně blbě.


Nami 99
25. 03. 2020
Dát tip Alegna

Vypražit - opustit Prahu.


aleš-novák
25. 03. 2020
Dát tip netWoor, Nami 99, Alegna

opak pragocentrismu:

chceš-li dostat po hubě

fandi Spartě v Porubě


Andělka1
25. 03. 2020
Dát tip

Hele, hele,  vy pragocentristi...nechte toho, proto nás, nemají rádi. (V mé rodné vsi, kde jsem se narodila, řvala na nás sousedka, která tam přišla ze Slovenska a v tu dobu jejího řvaní na nás, myslím jako na rodinu, co jsme  tam do rodného domu mého ,  jezdili na Víkend, a já provádět stále na zámku o Víkendu, tak ona tam byla naplavenina přivdaná..hi..hi..ječela na celou ulici cosi o hnusných Pražácích, kteří si zde ...ble...ble..). Ale je to ono. My, to neřešíme, ten pragocentrismus, vždy ti zvenčí trpí...hi...bezva diskuze. Bezva postřeh, takto mne to nikdy nenapadlo. V totáči tím hrozně trpěli i v Bratislavě, ale i jinde na Slovensku...ach jo..

 


atkij
25. 03. 2020
Dát tip

Viděla jsem se...Ale pracuju na sobě, plánek si nosím sebou a ještě mě jistí Google mapy;)


netWoor
25. 03. 2020
Dát tip

sakra, to snad zrýmuju :))))))))))


aleš-novák
25. 03. 2020
Dát tip Gora, netWoor

...viděl jsem jednou v metru chlapíka, co zíral na tu tabulku tras nad dveřmi. pořád to nějak nemohl zaostřit, tak natáhnul ruku a dvěma prsty to zkusil zvětšit...jako na mobilu...:o)


aleš-novák
25. 03. 2020
Dát tip Alegna, fialka...

v Brně nemají ani tramvaje...jen šaliny...:o)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru