Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Slepýši

25. 03. 2020
5
10
457
Autor
Dravec11

Potácím se takhle jednoho mrazivého rána ulicí, blbě vidím a špatně se mi dýchá. Do obchodu je to jen tři sta metrů, tak snad to zvládnu, proboha. Vždyť učím i tělocvik, co by na to řekli moji studenti. Blížím se k Lidlu, vidím čím dál hůř, orientuji se už jen podle paměti. Cestou mě míjejí mlhavé postavy, raději je zdravím všechny. Když tu zakopnu o obrubník před parkovištěm. Sakra, na ten jsem zapomněl. Ale naštěstí to vyrovnávám a statečně se i přes zcela zamlžené brýle prodírám k vozíkům. Do jedné z těch postav vrážím, fakt jsem ji zahlédl na poslední chvíli.

Zahuhlám přes roušku omluvu: „Promiňte pane, neviděl jsem vás.“ 

A ona mi odpovídá: „Nic se nestalo.“

Zarážím se. Tenhle hlas dobře znám. „Jiřino?“

„Jé, tati? Co tu děláš? Promiň, vůbec jsem tě nepoznala. Měl si říct, přece bych tobě a mamce nakoupila taky. Vždyť jsem vám ráno říkala, že sem půjdu.“

No bodejť by mě poznala, dcera nosí brýle jako já a přes roušku je má zafuněné zrovna tak. Začínám se smát a dcera se nakonec přidává taky.

 


10 názorů

Kočkodan
25. 03. 2020
Dát tip

Vůbec nesakruji, že jsem o tebe na Písmáku zakopnul. ;-)


Alegna
25. 03. 2020
Dát tip

taky  mám tu zkušenost, úplně to vidím :-)


Dravec11
25. 03. 2020
Dát tip

Naštěstí se mlží jen venku, když je teď chladno.. :-)


Andělka1
25. 03. 2020
Dát tip

Zamlžují. Je mi moc líto prodávajích, musí celou směnu navíc koukat na čísla na kasách...


Jarodějka
25. 03. 2020
Dát tip

To zas ne. Počkejme na pocity ostatních. Ať se kvůli mně něco nemaže. Často nemám ty správné většinové názory.


Dravec11
25. 03. 2020
Dát tip

Děkuji za komentář. jarodějko- zkusím to vymazat- uvidíme :-)


K3
25. 03. 2020
Dát tip

Ano, zamlžují se, poznal jsem i já.


Jarodějka
25. 03. 2020
Dát tip

Super* :o) (Zdá se mi, že by to bylo ještě lepší bez těch tří posledních vět, s ukončením slovy "nosí brýle jako já"..)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru