Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

relativní úvaha

26. 03. 2020
22
12
742
Autor
aleš-novák

viru zmar !!!

dřív jsem nemohl

vyjít s penězi

teď nemůžu vycházet

ani bez nich


12 názorů

snake_01
31. 03. 2020
Dát tip

jen se ta karanténa musí chápat správně, některé interpretace mohou bý yavádějící, například: CAR ANTHENA


Norsko 1
28. 03. 2020
Dát tip

lepší.


vždy je lepšie s humorom


Ty mě bavíš :-)))


lastgasp
27. 03. 2020
Dát tip aleš-novák, Alegna, Nami 99

Mám poškádlenou bránici. Zkusil jsem z toho utěšující recitaci.

Na dálnici kolona                                                                                            vzduchem lítá korona.                                                                                  Neztrácejte naději                                                                                          noste roušku  raději.                                                                                        Jednou skončí vir                                                                                            bude zase mír.                         

 


Ty mě bavíš :-)))


Nami 99
26. 03. 2020
Dát tip aleš-novák

Já jsem nemohl vyjít s tchýní a teď spolu musíme vycházet, aby jsme byli dva.


Tak s nimi nikam nechoď. :-)))


Andělka1
26. 03. 2020
Dát tip

ZASE SE ŘEHTÁM...


Kočkodan
26. 03. 2020
Dát tip

Já zase nevycházím z údivu, jak tady na Písmáku šíříš jedno vtipné dílko za druhým. Ty jsi pomalu rychlejší než devatenáctka. ;-)


Diana
26. 03. 2020
Dát tip fialka...

Super!!!!


Ó
26. 03. 2020
Dát tip

krása...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru