Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

1716 rekort dúbrafka

01. 04. 2020
0
0
291
Autor
APV

1716 rekort dúbrafka

31.3. 2020 5:55:44

akosomušspýsal, žesaniekedypravydelne zúčastňujembehu "šprynt dúbrafka 2020", taksavňomzlapšujem. fprvomzápoleniju, fktoromsompodvakrát vydychávalynfarkt, somšťopkyšťopnul načyslycach 28:56,82. fdruhom ušbolprvýrekort 14:49,78, sčohyš, keťspráfnevydelýš alebovodečteš, vyplýva, žesomsazlepšyl. aftreťom 12:51,08. fčérasombolujardy nakafy adomácomkynovy askromnesom mupovedal lenmójtretí, pretožesamože najlapšýrekort avopýtalsomsa najeho, páčsomvedel, žesatieš týchtopretekárok zúčastňuje.

 

alehoneuvedem, pretožesadomnievam, žeaštakftipný zasabyťnemusym.

 

1716 doubravka record

as i wrote that sometimes i regularly participate in the course "šprynt doubravka 2020", so i'm getting better. in the first struggle, in which i was exhaling twice for a heart attack, i stopped the stopwatch at the numbers 28: 56.82. the second was already the first record of 14:49.78, which means that if you divide or subtract correctly, i have improved. and in the third 12:51,08. i was at the café and home cinema yesterday and i only modestly told him my third, because of course he had the best record and asked him, because i knew he was also involved in these races.

 

 

but i won't mention it because i think i don't have to be that funny again.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru