Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Rozpory, co mají řád - První konečná

02. 04. 2020
4
3
373

Rozpory, co mají řád - 

První Konečná 

 

Děti mi říkají paňčelka

A předškoláčci prostě teta

 

Křičí jen potichu, nemučí

 

Jen předou svůj vzdor jako včelka

Když Shakespearova epiteta

je uvězní do chladu léta.

Svůj věčný boj s větrným mlýnem

bojují s panem Cervantesem

a tiché slunce s hlučným stínem

tu lehkost prázdna neunese.

 

Teď učím face-to-face na dálku

Es7 brnkám na píšťalku

 

V té škole, kde už se neučí


3 názory

Díky, Radovane Jiří, tenhle rozpor přesně odráží, co nyní zažívám (a několik dalších miliónů lidí). Es7 je fakt hustý septakord - ten se dá JEDINĚ vybrnkat na píšťalku! Zajímal by mne tvůj názor na mé ostatní rozpory - ještě jich bude dalších pět, mám ten poslední finální, ale budou mu ještě předcházet další čtyři a musím počkat, až dozrají, nezralé by mohly být příliš kyselé pro čtenáře, stačí, když jsou některé hořké. 

Karpatský knihomoľe, také díky, omlouvám se za ten anglicismus, ale v češtině - byť je to jinak bezkonkurenčně ten nejúžasnější jazyk ze všech, kterými hovořím - mi to tak nějak nesedělo, i když jinak slova jako zabukovat nebo eventy (hrůza hrůzoucí!!!) z hloubi duše nenávidím.  


Obraz dnešných dní, face-to-face na dálku.


Havé, nápadité (čti - nápady nadité) jako celek, o rýmech to platí taky. Nemá cenu je vypisovat, je jich většina. Lehký humor oceňuji taky.

i ten vzdálený rým - nemučí - neučí, mi udělal radost

Co bych chtěl, tak Es7 vybrnkat na píšťalku


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru