Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

- možná, že zítra -

Výběr: Karpatský knihomoľ, Gora, Zbora
02. 04. 2020
35
18
2231
Autor
irem

 

 

 

upustíš talíř

povadne tulipán

hodiny 

nepatrně zpomalí

 

 

 

ale dnes ještě - maminka drhne připálené mléko z kamen

a roztržitě odhání kočku

 

 

ne

nikdo si nevšimne

že konec světa

začíná v kuchyni

 


18 názorů

palino8
01. 05. 2020
Dát tip

Krása


Líbí se mi myšlenka. V jednu chvíli na zasmání, ale v druhé vzhledem ke všemu, co se děje, tak úsměv velmi rychle ztuhne. Za mě tip.


a2a2a
13. 04. 2020
Dát tip Gora

Znovu, jak jinak, nádhera. Vstup do básně je neskutečně citlivý jak v obsahu, tak ve výrazu, pak zdánlivě hodně civilní obrázek maminky u kamen, u kterého je však díky vstupu znát, že jde o "svatý" obrázek, který máš stále u sebe, a následuje velmi nenápadně se tvářící třetí sloka, jako by chtělas odvést slzičky někam, kde to není vidět, a přitom říct ...nebudu psát, že někoho mám ráda, když to ani jinak nemůže být.

Už když zde někdo napíše verše o osobní ztrátě, bolesti hodně neuměle, mám radost, protože se ve zdejším virtuálním světě cítím o maličko  vice doma, bezpečněji. Co potom, když je to napsáno takto.


Zbora
05. 04. 2020
Dát tip

*


Není zač :-)


onaline
04. 04. 2020
Dát tip

Sázím na to, že byla živá, dílo je v kategorii Jen tak pro radost :) 


onaline
04. 04. 2020
Dát tip

Líbí se mi jak je dílo napsané (možná víc bez slova "roztržitě"). Děkuji, květinko, za Tvůj komentář.

I s mrtvou kočkou by to byl diskutabilní konec světa, když je 50% pravděpodobnost, že začal už před experimentem v kuchyni :)


Ano, chápu význam kočky a navíc černé:-)  a bez kočky by to byla ještě větší miniatura. 

Já za sebe tam tu kočku vypoustim :-)


onaline
03. 04. 2020
Dát tip

Líbí..

Květinko, třeba proto, že byla černá ;)


To je skvělý moment až na tu kočku :-)


per_zay
02. 04. 2020
Dát tip

hmmm ... T


Pro mě také silné:-)


Krásné! Mne taky dojala :)


Moc pěkně vystižená momentka.  


Norsko 1
02. 04. 2020
Dát tip

Nedojímá, ale dobré


Gora
02. 04. 2020
Dát tip

Nádherná mini, dojímá.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru