Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Mansus

03. 04. 2020
4
4
510
Autor
Kamamura

Kdo v Aqua Vitae po pravdě se pídí,

řadíc myšlénky své odzadu,

potichu bádá, stranou lidí,

jak jen nepřijít na řadu.

 

Když lomoz světa, rachotivě,

míjí tvůj prám prostý luceren,

ztemnělých nebes hvězdovír snivě,

stírá ten rozdíl - je noc či den?

 

Skulinou mezi slunovraty, 

proskoč co loukotěmi Kola,

lap rytmus mezi kasematy,

neviděn seshora i zdola. 

 

Sto let tam přečkej bez dechu,

něco si čti, nebo kresli,

Když bude zle, najdi útěchu,

všichni to před tebou snesli. 

 

Až rozlomí se hodin val

jak ošoupaný hlavolam,

protáhni kosti, popojdi dál

do ticha luskni - my budeme tam!


4 názory

Charybdis
15. 08. 2021
Dát tip

Mysl mi nabízí dvě videa té básničky respektive řidiče, který jede autem úzkým kaňonem v němž stojí strom, který se dá objet z obou stran, a ten řidič do toho stromu nabourá. A nebo pilota kosmické lodi, který úspěšně prolétl vesmírným portálem. Dávám tip a nechápu, proč Tvé básničky nemají tipů celou hromadu. Copak ty lidi necítí, jak to rezonuje s duší?


Benetka
30. 04. 2021
Dát tip Kamamura

Nuž... Přidal jsem si Tě k oblíbeným neboť zjišťuji že jsme podobná /ne stejná!/ krevní skupina. I když pochopit myšLenky autora skrzevá sdílená slova věty řádky je nelehké... Ale slůvka spojovat tedy umíš welmi nevšedně a poutavě! :)


Kamamura
28. 04. 2021
Dát tip Benetka

I já děkuji za vlídná a laskavá slova, a omlouvám se trochu za roční zpoždění reakce (jsem pomalejšího založení, asi jako ten chasník z Dykova Krysaře, všechno dělám o rok později, a než se odvážím strčit ruku mezi roztočené loukotě slunovratů, musím si chvíli dodávat odvahy). 


Helen Zaurak
03. 04. 2020
Dát tip Kamamura

Tahle báseň mě  upoutala, je zvláštní, trochu tajemná, a něčím přitahující... dobře se čte, ač některých výrazů neznám. Určitě se k ní ještě vrátím, a mohu-li, přidám si dílo k oblíbeným, mnohokrát děkuji!


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru