Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tak voláme na děti

Výběr: Gora
05. 04. 2020
11
9
768
Autor
Bačkovský

 

 

 

 

Tak voláme na děti

Zavolal jsi ho ve spánku, jménem. Probudil se a ještě slyšel dozvuk Tvého hlasu.

Rozsvítil, za dveřmi nikdo nestál, vyšel před dům. Bylo ticho a tma.

Vrátil jsem se zpátky do postele


9 názorů

Gora
16. 07. 2021
Dát tip

Výborné...


potměchuť
17. 12. 2020
Dát tip Gora

Četla jsem to včera v autobuse, připomnělo mi to jeden text od Petra Hrušky. Zkoušela jsem ho hledat a místo jednoho našla dva a stejně to nebylo všechno, třetí mi ještě chybí. Všechny jsou tak máloslovný, jemný, je z nich cejtit teplý pyžamo, kradmý plížení kolem spánku druhejch, propustná hranice mezi spánkem a snem rozvlněná pravidelnym oddechováním. Chci říct, že v těch málo slovech si toho člověk odžije mnohem víc. A ten samej pocit mnohem košatějšího zážitku mi dává tenhle tvůj text. Sám název stačí, točí se kolem něj příběh. Dobrý to je. 


Rumcays
07. 12. 2020
Dát tip Zeanddrich E.

,,Samueli!" ,,Zde jsem.."


Rumcays
07. 12. 2020
Dát tip Zeanddrich E.

,,Samueli!" ,,Zde jsem.."


Dát tip Gora, Zeanddrich E.

trochu mi to evokuje volání proroka, který myslel, že se mu to zdá a až napotřetí řekl ... tady jsem... poslouchám (parafráze)

nebo - zavolání jménem, to poslední, Hospodinovo, ... tak už pojď 

zavolal jsi ho ve spánku - umřel ve spánku

každopádně je v tom nádech mystiky

a ještě jeden (nesměrodatný) postřeh - nevím sám jak, ale nějak to dotáhnout, nebo předrazit něco

ale to su celé já, že chci rozomět a dohmátnou to dna


a2a2a
11. 04. 2020
Dát tip Gora

Znovu krásné, empatické, navíc pro mne dokonalá forma respektující beze zbytku obsah i osobní nasazení.


Andělka1
05. 04. 2020
Dát tip

Krásné jsou živé sny, máš pokračovat...podle sebe, řídit to...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru