Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Proč krást růže?

07. 04. 2020
23
16
819
Autor
trojort

    U pokladny v obchodě byla tmavá černovláska, co vykládala, jak si nechala kompletně spravit zuby, ale kdyby věděla, jak to bude bolet, tak by byla raději bez zubů.
    Byla samá sranda a říkala, že jsem na ní moc rychlej, jak odebírám zboží od kasy zpátky do košíku.
    Tak jsem jí řekl, že je to těžký, že jedna to chce rychle, a jiná zase pomalu, že se v tom jen těžko orientuju, že jsem se ráno ani nepodíval jakej mám horoskop, a ona se naklonila od kasy a píchla mě prstem do pupíku. 
    „Pro štěstí,“ řekla a rozzářily se jí oči, i ty její fungl nový zuby, a dala mi zadarmo.
    Dvě firemní tašky.
    Připadal jsem si jak protekční fracek.

    Byla jak dárkový koš.
    Miloval jsem dárkové koše, protože obsahovaly tajemství.
    Ty všemožné pochutiny získaly tím obalem velkou moc.
    Bylo to jako otevírat perlorodku.
    Jako svlékat ženu potmě a pak rozsvítit.
    SAKRA!

    Moje matka, která zásadně nesázela, protože věděla, že nevyhraje, tak se nechala jedinkrát ukecat u kola štěstí a přivezla domů dárkový koš.
    Po zbytek života o tom vyprávěla.

    Na té dívce opravdu něco bylo.
    A tak jsem jí poslal růže, aby si mohla ustlat.


16 názorů

Benetka
23. 06. 2020
Dát tip

U pokladny stála... ;)


lastgasp
11. 04. 2020
Dát tip

Svěž, lehký, literární zákusek, vonící růžemi. Bezva.


dadadik
08. 04. 2020
Dát tip

úsměv


trojort
08. 04. 2020
Dát tip

...díky...


oleandr
08. 04. 2020
Dát tip

dobré


Crossfitter
07. 04. 2020
Dát tip Gora, blacksabbath

Každá žena v životě člověka je trochu jako dárkový koš - pěkná myšlenka :) 

Nedávno jsem vyhrál dárkový koš v tombole na vesnickém plesu. Je skvělé odhalovat tajemná zakoutí - tohle pátrání bylo vlastně na tom koši to nejpůsobivější (ačkoliv nemůžu říct, že by mi čokoláda nechutnala) - tohle naťukávání, ten flirt - má v sobě podle mě podobné kouzlo :) 

Pěkný večer, T. 


Jarodějka
07. 04. 2020
Dát tip

a usnula? a byla šťastná? :o) skvělý příběh* i ta část o něm :o)


Karla9
07. 04. 2020
Dát tip

Čtení podle mého gusta. Díky:-)


Moc pěkné.


Kočkodan
07. 04. 2020
Dát tip

I hrudní koše obsahují tajemství. ;-)

 

Mě už dávno nepřekvapuje, že se mi tvoje dílka líbí. to se stalo pravidlem.


uau ... milá a radostná 


početla jsem si u ranní kávy......jako ty růže  patřily mně .......*/******


vesuvanka
07. 04. 2020
Dát tip

Pěkné, také mě nejvíc zaujal  závěr :-))) TIP


bixley
07. 04. 2020
Dát tip

Hezká momentka ze života, nejvíc se mi líbí ten konec.


Gora
07. 04. 2020
Dát tip

To je hezké, troji. Dobře jsi učinil:-)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru