Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Alwin

14. 04. 2020
17
23
1379
Autor
agáta5

 

Není to tak dlouho (nebo ten čas letí?), co jsme  se vydali na Klicperův Chlumec. První tři prvotiny-scénáře (ze soutěže na PP) nastudovali mladí umělci v divadle...  událost, na kterou nemůžu zapomenout ani kdybych chtěla.  Závěr večera si tedy moc nepamatuju, ořechovice udělala svý, ale ráno, sakra to ráno bylo jako sen!  A to jsem spala v jedný posteli s careful!!

 

Ubytovali nás na ranči u Alwina.  Podotýkám na obrovském ranči, ke kterému patřil nejen les, ale i lamy, které se pásly na obrovské louce. Majitel  neuvěřitelných nápadů okamžitě rozjel akci „kdo je akčnější“.  Obul holíny, vzal pilu a šel uříznout strom. Ten pak naporcoval na kolečka a ty nám věnoval pro naše kreativní nápady.  Vlastně nevěnoval, vyměnil.  Při otevření kufru zaznamenal, že se nám tam válí kolečka od kontejnéru, které se vždycky můžou hodit. Holt vetešnice se v nás nezapřou. „Alwinovi“ zajiskřily oči a už byly jeho. Prý má starou lokomotivu, tak ji okolečkuje, dovnitř dá obrgril a kšefty se jen pohrnou…

 

A jak přišel k takovému majetku? No přece závodama. Chrt Alwin mu vyběhal štěstí, protože šťastnej ten pán fakt byl.

https://nebrec1.rajce.idnes.cz

 

 

 

 

 

Až pak se zastavil – po  vítězství. 

 

Potěšil pána a dostal kost. 

 

Z chrtího hřbetu padají lamy, trávník a les.

 

A ještě nadšení.

 

Alwine od Chlumce běžel jsi obratně,

 

teď čuráš pod oknem hostitele.

 

 

 

Lamy nás probouzí, kafe taky

 

a trochu do kolen modrý oči.

 

Grilujem kolečka z kontejnéru  -  prý budem pendlovat

 

od kempu k pusince,

 

už se těším.

 

 

 

Alwine, kreslím tě nad polívkou.

 

Promiň mi, klonovat neumím, snad trochu čarovat…

 

 

Až půjdem do polí,

slib mi, že závodit budeš jen pro mě.

 

 

 


23 názorů

agáta5
13. 07. 2020
Dát tip

hihi a to buď rád, ze není pátek :))) ahoj arcs :)


Arcs
13. 07. 2020
Dát tip

no teda, kdo by čekal, že při pondělku třináctýho spatřím nebrec i kousalku!


Benetka
21. 05. 2020
Dát tip

Chtěl bych být

Chrt

Jenom běhat

A pak smrt


Philogyny
16. 04. 2020
Dát tip Arcs

Bude. 

Taky zkoukla fotky.  :)


lastgasp
15. 04. 2020
Dát tip

Agáto, opravdu čaruješ. Rád jsem si přečetl (i fotky skouknul).


Věřím, že je na co vzpomínat. :-)))


agáta5
14. 04. 2020
Dát tip

law, otevři si album a na fotku jen najeď šipkou, máš tam soupis, kdo je kdo z PP.


lawenderr
14. 04. 2020
Dát tip agáta5

už to mám, nečetla jsem popisky ... :) Ráďa je taky éteričtější :D


agáta5
14. 04. 2020
Dát tip

gabi ahoj :)  jo, ve skutečnosti je příjemná a společenská, careful je jako holčička a představ si, že se i jako holčička chovala - byla hodná až mě štvala :)))

law, jo, éteričtější, páč mám o deset kilo míň, za chvíli tu budu poletovat jako motýlí víly hihi 


lawenderr
14. 04. 2020
Dát tip

Kdo je na těch fotkách ... teda krom Verony, carefull a tebe? Bych tě nepoznala skoro - jsi teď taková éteričtější .. :D


Kousalka je na dvoch fotkách, neverím! predstavovala som si ju úplne ale že úplne inak


agáta5
14. 04. 2020
Dát tip

jo byla a ta v mini je careful :)  zkusím vyfotit ještě větší věc a přiložit, uvidíme... jj, kreativita to je věc 

chachá... prý venčit, se venčím sama nééé?! :)))

kočko, jo, kolečka nám teď furt chybí, ale zase je mi všechno šumák :))))


atkij
14. 04. 2020
Dát tip

Super. Parádní inspirace. Na ta obetkávaná kolečka. To budeme, budeme... Musím taky  poprosit nějakou hodnou duši o pár koleček..:)

Naposledy jsem vyráběla, tkala s "dětma" africké slunce mezi třemi obr klacky. Vydražilo se za skvělou sumu. 

Díky moc. A nebyla na jedné fotce Kousalka?


Kočkodan
14. 04. 2020
Dát tip

Alwin od Chlumce dopadl výrazně lépe než sedláci.

Vy už asi hůř, vždyť jste potom měly o kolečka míň... ;-)


lawenderr
14. 04. 2020
Dát tip

:) muselo tam být hezky ... chtěla bys Alwyna, aby tě chodil venčit? Běhají pro radost :) nějakou by ti přines ...


atkij
14. 04. 2020
Dát tip

Aha. A děláš to na PC nebo mobilu? V Obzorech se podařilo. Ale kdoví, jestli by to fungovalo i podruhé. Podívám se...


agáta5
14. 04. 2020
Dát tip

zkusila jsem, ale moc mi to nejde, musí se to okopírovat...  jukni, jestli to otevřeš, díky


agáta5
14. 04. 2020
Dát tip

zkusím, obrázek by tady bodl... jako tečka :)


atkij
14. 04. 2020
Dát tip

Jednou jsem taky chtěla vkládat a zkoušela a zkoušela různými způsoby přes nové ikony. 

Je jasné, že obrázek musí být z nějakého úložiště - rajče atd. 

A pak jsem omylem v textu ctrlc ctrlv - a bylo to. Takto běžně jednoduché:)


agáta5
14. 04. 2020
Dát tip Gora

díky za čtení :)    ono to svádí, sama bych běžela s větrem o závod....:)))

já toho alwina zbožňuju a pořád na něho myslím. Kdybych uměla vkládat obrázky, dala bych tam ty moje opletený kolečka... njn, jsem už asi stará na vkládání :) 


atkij
14. 04. 2020
Dát tip

Líbí se mi symbióza prologu a básně. Jednou jsme se byli na chrtí závody čirou náhodou podívat v Lednici. Naše pudlice na vodítku měla velké cukání také se rozběhnout za kožkou;) 

Pěkné to máš, agátko. 


Gora
14. 04. 2020
Dát tip

To musela být "akce" pro básníky jako stvořená:-)... a Alwin je pašák.


Alegna
14. 04. 2020
Dát tip

tak jsi mě na slovech odnesla do přírody, bylo mi dobře při čtení :-)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru