Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Losing my religion

15. 04. 2020
24
13
1187
Autor
Danny

katedrála se zhroutila
vlastní vahou
z jejích trosek
vyrůstají květiny
voní


13 názorů

TerkaHigh
20. 01. 2021
Dát tip

Velice dobré, mám ráda tyto moudré miniaturky, ukládám i na později :).


Josephina
23. 04. 2020
Dát tip

bylo načase :-)

 


lastgasp
17. 04. 2020
Dát tip

Představivost říká, že žádný strom neroste do nebe. Jednou tvoří předpoklad v nový život. Třeba i voňavý. Autor dobře vyjádřil nekonečno.


LGarra
16. 04. 2020
Dát tip

No páni. Jestli mne "čte" takový Básník... pak je to čest. KDybych mohla dám tip na vše. Tak se prokoušu jen "hrstkou" ... Děkuji Danny. 


a2a2a
15. 04. 2020
Dát tip

Nosná miaturka veršem ...vlastní váhou... Ale poslední veršík ...Voní... svědčí spíš o tvém milém zaujetí myšlenkou než o formě. Květiny víc než dostatečně nejen postačí, ale i potvrdí formu miniatury. Nicméně tip za asociace, které jsi do textu vložil.


A nic nebude takové, jak bývalo..


Netřeba ztrácet víru, když konec jednoho znamená pouze a jen začátek něčeho nového. Bude to lepší? To nevíme, ale bude to jiné a to je důležité...:)


Vika
15. 04. 2020
Dát tip

věčný koloběh :)


revírník
15. 04. 2020
Dát tip

To štěstí znám i já z vlastní dávné zkušenosti.


Entropia
15. 04. 2020
Dát tip Danny, TerkaHigh

Přírodní katedrála... nejlíp je v bukovém lese, když se koruny ztrácejí v mlze:)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru