Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

ETNA - SICILSKÁ KRÁLOVNA - pozvánka na výstavu

15. 04. 2020
26
33
1498
Autor
vesuvanka

Milí přátelé, 

zvu vás na svoji virtuální výstavu "ETNA - KRÁLOVNA SICÍLIE"

a přeji hezký zážitek z prohlídky obrázků

http://www.seniortip.cz/?module=club&action=galerie_view&id=6120

 

Jana Haasová - Vesuvanka


33 názorů

vesuvanka
13. 12. 2020
Dát tip

Mílo, děkuji za prohlédnutí obrázků a za Tip :-)))


vesuvanka
19. 04. 2020
Dát tip

Entropia, děkuji za prohlédnutí výstavy a milou odezvu :-))). Ještě mám připravené další. Ve vyšší nadmořské výšce se drží sníh i na sopkách. Na Etně ho bývá hodně - dá se tam dokonce i lyžovat. Teď už taje (sleduji webkameru). Etnenské bříy jsou inspirativní, vytvářejí celé lesy, zejména na východním svahu Etny.


Entropia
19. 04. 2020
Dát tip

Dobrý nápad, udělat zdarma virtuální výstavu v době karantény:)

Nedošlo mi, že sopka může být i zasněžená, ten kontrast!

A okouzlily mě etenské břízy


vesuvanka
18. 04. 2020
Dát tip

fialko, děkuji za prohlédnutí obrázků, moc mě těší, že se k nim ráda vracíš :-)))


fialka...
18. 04. 2020
Dát tip

Ráda se na Tvou výstavu nádherných obrázků vracím :-)


vesuvanka
17. 04. 2020
Dát tip Marcela.K.

Marcelko, děkuji za prohlédnutí galerií a milou odezvu, potěšil mě Tvůj zájem -))). 

Na obrázku tuhnoucí lávy je nejtěžší vyjádřit její vrstvy při pohledu shora, a to ještě tak, aby byla patrná hloubka - žhavá tekoucí láva vespod a na ní tvořící se struska, která není plochá, ale vytváří vrstvu. Musela jsem namalovat víc obrázků s tímto námětem, než jsem přišla na "fígl", jak na to. Pomohla mi šedá pastelka, kterou jsem částečně překreslila tmavé plošky, namalované akvarelem. Malování je občas i objevování :-)))


Marcela.K.
17. 04. 2020
Dát tip

Díky za odkaz, ráda jsem si prohlédla všechny Tvé galerie.


vesuvanka
16. 04. 2020
Dát tip

Aleši, Slavomíre, asrare, Nicolasi, lawenderr, Jitko a Láďo, děkuji za zastavení a Tipy :-)))


vesuvanka
16. 04. 2020
Dát tip

Liduško, díky za zájem :-))). Také bych si ráda prohlédla Tvoje obrázky. Přesně jak píšeš volnost a svoboda rozhodování při malování. Kdybych měla malovat podle pravidel, tak bych toho víc pokazila než namalovala. Zjistila jsem, že to, co se mně nepovedlo akvarelem, se dalo napravit bílou křídou. Fixy jsou zajímavé - například obyčejný černý tenký fix rozmytý vodou hodí fialový nebo zelenavý tón. To se mně povedlo, když jsem si jednou po dešti v lese dělala fixem malou skicu, na niž mi kápla voda ze stromu. Fix se rozpil a zfialověl. Dostala jsem nápad, že bych mohla touto technikou malovat. Jediná její nevýhoda je v tom, že pokud je obrázek delší dobu na světle, postupně vybledne.

Také vzpomínám na naše setkání ve Vesuvu plné veselí :-))). Byla tam skvělá atmosféra. Škoda, že skončil.


Alegna
16. 04. 2020
Dát tip

těším se na další, moc

tvůj způsob mmalování je mi blízký, zatím se stále pokouším něco namalovat a moje technika je hodně podobná :-), kombinace všeho, pastelek, fixů, akvarelu, kříd, je to intuitivní a navíc mám ráda volnost a svobodu rozhodování

ještě jsem ti chtěla říct, že ten den na tvé výstavě byl kouzelný tvými obrázky a hlavně tebou, pamatuju, že jsme se pořád smály, bylo to tak uvolňující :-)


vesuvanka
16. 04. 2020
Dát tip

Romane, Evi, Irenko, Maruško a Liduško, potěšili jste mě svojí návštěvou a milými slovy, děkuji i za zájem :-))).

Obrázky se svojí oblíbenou tematikou maluji s láskou a po svém - nedodržuji pravidla, jak se má malovat akvarel, ale snažím se daný námět zpracovat tak, aby odpovídal skutečnosti, a tak často barvy vrstvím a kombinuji akvarel pastelkami nebo křídami. Je to taková moje vlastní cesta - ráda objevuji něco nového. 

Romane a Liduško, na naše setkání na výstavě ve Vesuvu si moc dobře vzpomínám, vernisáž poslední výstavy byla v červnu 2013.  Výstava tam  měla být natrvalo, ale bohužel v roce 2015 Vesuv ukončil provoz. Mám radost, že mohu vystavovat alespoň virtuálně. Další galerie, věnované Českému středohoří, Vesuvu a Stromům mám už připravené, jen něco málo doplním a postupně budu vkládat na Písmáka odkazy.

Maruško, děkuji za návštěvu a komentář na Seniortipu :-))).


vesuvanka
16. 04. 2020
Dát tip

Ivi, těší mě, že sis obrázky uložila, díky :-)))

Renato, škoda, že vám návštěva Etny tehdy nevyšla, tak ať Ti vyjde někdy v budoucnu!  My jsme byly na Etně s dcerou také autem, a to v létě 2001, a měly jsme to štěstí, že jsme zastihly Etnu v plné síle a kráse - při mohutné  erupci, která trvala téměř dva týdny.  K vrcholovým partiím jsme se samozřejmě nedostaly, ale pozorovaly jsme strombolské erupce a lávové proudy večer z různých míst včetně hotelu v Ripostu, kde jsme byly ubytovány. Nejblíže k lávě jsme byly v Zaferaně.  Láva,  dokonce čtyři proudy, stékala velmi pomalu a tiše. Byla to úžasná podívaná a zážitek na celý život  Za Zaferanou byla další cesta uzavřena a hlídána carabiniery. 


Alegna
16. 04. 2020
Dát tip

v tvých obrázcích je plno lásky k objektům, které jsi zachytila, všechny se mi moc líbí, osobně mám nejraději tvoje stromy...hodně obrázků si pamatuju z výstavy v kavárně Vesuv, byl to kouzelný den


Moc krásné, přijdu znovu a znovu se potěšit.


Gora
16. 04. 2020
Dát tip

Ráda jsem nahlédla, díky, Jani! 


zvedavec
16. 04. 2020
Dát tip a2a2a

Ďakujem, Jani!

Keď som si výstavu pozrela, utvrdila si ma zase raz v presvedčení, že Ty teda nie si žiadne béčko.

Krásne obrázky, vášeň v tvorbe, dobrota srdca a originálne nápady, ako spríjemniť ľuďom život, vďaka


vesuvanka
15. 04. 2020
Dát tip

Viko, Jirko, Jardo, Ivi, Peter, Janinko, Luboši a Renato,

děkuji za zastavení a milá slova, moc mě potěšil váš zájem :-))). Snažila jsem se výstavu pojmout jako exkurzi.

Luboši, díky za pěkné veršíky, dostaly ode mě Tip :-)))


bixley
15. 04. 2020
Dát tip

Obrázky jsou nádherné a navíc se člověk doví spoustu zajímavostí. Gratuluji.

Na Sicílii jsme byli před třemi roky, ale Etnu bohužel naše auto nebylo schopno vyjet a pěšky bychom se hrozně zdrželi. :-(


Kočkodan
15. 04. 2020
Dát tip vesuvanka, blacksabbath, Alegna, Zbora

Na obrázky sopky Etny

Janina nás pozvala,

ogaři a robky četný

nakukují jako blázen,

tvůrkyně se cítí blaze,

potkala ji skvělá sláva,

všude coby vřelá láva

teče lidí pochvala.


Tedy, prohlédla jsem  a je to jak exkurze... Super, moc se mi líbil pohled z Taorminy, tuhnoucí láva- ta mi připadala, že hledím přímo do pekla- a fialky.

Samozřejmě jsou všechny obrazy nádherné i to povídání u toho.

Děkuji za virtuální prohlídku!


Vďaka za pozvanie.


obrázky jsem si uložila a budu se k nim vracet


revírník
15. 04. 2020
Dát tip

Jano, nezapřeš svou životní lásku. Krása.


a2a2a
15. 04. 2020
Dát tip

Janičko, jako vždy, dovedeš potěšit.


Vika
15. 04. 2020
Dát tip

Opravdu moc krásny :-), těžko říct, který obraz nejlepší. Perfektní výstava


vesuvanka
15. 04. 2020
Dát tip

Janinko, děkuji za zastavení, a těší mě Tvůj zájem :-)))


vesuvanka
15. 04. 2020
Dát tip

Honzo, těší mě, že se Ti obrázky líbí, děkuji za prohlédnutí výstavy :-)))


Vychutnam si před večerem... Moc se těším!


vesuvanka
15. 04. 2020
Dát tip

mikom, děkuji za prohlédnutí obrázků, mám radost, že se Ti líbí -)))


zeleda
15. 04. 2020
Dát tip

Jano, jsi úžasná. Tvůj svébytný malířský rukopis bych poznal i bez tvého podpisu. Krásná přehlídka. 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru