Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Interia

17. 04. 2020
0
1
214
Autor
Toroidal

Dveře bytelné, velké, tmavé, s klikou měděnou a nápisem - nic se nestane, klepání dlouho slyšet nebylo na ně, bez povšimnutí, že v dlouhou frontu se za nimi řadí mnohohlavé saně, které čekají na vhodný moment, jak od ignorující společnosti vyberou si své daně, letité dívání, kdy se lidé prochází v etickém bahně, je už přestalo bavit značně, že už se k tomu nemůžou stavět takhle vágně a k přísnému varovnému trestu se tak z jejich strany sáhne. Plamen výstrahy přes dveře vyslaly, aby lidské oko si všimlo, jak pár věcí se nám na planetě z ruky vymklo. Když kvalita jde stranou a hlavní je množství a hromadění všeho, přeplnit si svoje ega, běda tomu, kdo řekne, že je potřeba v myšlení udělat se trochu změna.Využívání levné pracovní síly a všechna výroba koncentrovaná do Číny a tam miliony pracujících lidí na pokraji vyčerpání a z poslední své síly, ztrácejících se záhadně, když jdou na banální operaci kýly, nás vrací do doby starověku, hlavně na tom vydělat a vy ze zoufalství do sebe litry alkoholu lijte a pak si klidně jako Kunte Kinte zhyňte, za to hlavně sami sebe viňme, že jsme se stále nevymanili z téhle zaostalé myšlenkové líhně.V dalším kole už nepomůžou balkonové písně a vzájemné přání si - ještě chvilku vydržme a umělé slogany - spolu to zvládneme, nic z toho nepomůže, když si neuvědomíme, že to nejsme my, kdo tu vládneme. Tato výstraha neudeřila jak blesk z čistého nebe, ta již dlouho doutnala víc jak sopka Etna, toho si nevšimla ani " slavná " Greta. Pro tentokrát to jsou jen výstražné saze, ukázka toho, že chybí nám správné vize, bloudíme v morální mlze a že další úder nás vyjde draze, silou takovou, že už nebude žádné příště.


1 názor

Alegna
18. 04. 2020
Dát tip onaline

špatně se mi to četlo, takže nebudu tipovat, jinak mi to připomíná text pro repování


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru