Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Borec na konec?

20. 04. 2020
20
14
781
Autor
trojort

    Pamatuji se na velký obrázek Marilyn Monroe na němž byla jen v kombiné na gauči.
    Nevěděl jsem o koho jde, ale bavili se o ní, že je to herečka, co tragicky zemřela.
    Já jsem si dosadil, že hrála v nějakém filmu, kde musela umřít.
    Fakt jsem si tehdy myslel, že ti herci umírají opravdu a bylo mě jich velmi líto.
    Smrt a sex vám, coby dítěti, nikdo nevysvětlí.

    Matce se velmi líbil černý herec Sydney Poitier.
    Panu učiteli s láskou.
    To bylo slávy, když dal ve filmu V žáru noci, jako první černoch na filmovém plátně bělochovi facku.
    Sakra!
    To byl pokrok.

    Ornella Mutti byla zase naším sex symbolem.
    Pamatuji se, jak jsem čekal u filmu Lidový román, až se Ornella spustí.
    Z milostné scény toho moc vidět nebylo, ale my jsme měli tehdy mnohem větší představivost.

    Jako malej kluk jsem se díval s matkou večer na TV.
    Jakmile se objevil náznak erotiky, tak jsem se musel otočit ke zdi.    
    Kupříkladu při filmech o Angelice jsem se něco naotáčel.
    Po letech jsem se divil proč.
    Dokonce jsem podezíral distributory, že ty scény vystříhali.

    Až dotočím ten svůj film, budou na Druhé straně takový Ti kritici, jako jsou Tady?
    Budou říkat: NUDA!!!
    Měl bych se omluvit, že se mi ten film nepovedl?
    Otočit se očima ke zdi?
    Co bych vystřihl?
    Nic.


14 názorů

Benetka
03. 05. 2020
Dát tip

Já ti newim, ale když si tak povídám s lidma s kterýma se povídat dá shodneme se na tom, že nám v populaci nějak přibývá blbců... Takže BLBEC NA KONEC...


lastgasp
22. 04. 2020
Dát tip

Bezvadné zamyšlení a rozhodný konec, kterémi fandím.


černobílej s praskáním... něco jako Marhoul ať to žije!


Když člověk pamatuje první televizory, pak viděl hodně  filmů s hvězdičkou i bez. A mnohé tu hvězdičku opravdu nepotřebovaly. :-)))


trojort
21. 04. 2020
Dát tip

...klapka!...dík...


Kočkodan
20. 04. 2020
Dát tip

Opět jsi „vystřihnul“ pěkné dílko.


Panu učiteli s láskou......jooo....to jsem viděla......zato Angelika byla s "hvězdičkou".....přemýšlím, kdybych já natočila film o svém životě....kolik bych tam musela dát hvězdiček...:-)))......pro tebe za dílo posílám....*/***


Andělka1
20. 04. 2020
Dát tip

A co SOPHIA LOREN? Já nic ze svého úžasného,tak pestrého života nic vystřihnout nechci.


Norsko 1
20. 04. 2020
Dát tip

Hele, taková ornela muti a depárdijé, oba mladí, to byl skoro pornofilm


aleš-novák
20. 04. 2020
Dát tip Alegna, blacksabbath

vystřihnul bych jakékoli vystřihování...


Gora
20. 04. 2020
Dát tip

Neznám člověka, který by něco ze svého života nechtěl vystřihnout...

Nuda to není, škoda chybek /kupř. na otáčel. - naotáčel/


Marcela.K.
20. 04. 2020
Dát tip

Lepší než jednou vystřihovat je se vystříhat ;-)


bixley
20. 04. 2020
Dát tip

Napadá mě: jak by asi člověk natočil vlastní život? A co by vystřihl?


Jestli jsou na Druhé straně kritici nevím, zrovna tak nevím, zda budou volat NUDA. Já rozhodně NUDA neříkám, líbí se mi to. Asi i proto, že nejsem kritik :)

Srovnání života a filmu je příjemné, a je dobře, pokud člověk nechce ze svého filmu nic vytřihnout.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru