Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

objevitelská úvaha

23. 04. 2020
23
16
891
Autor
aleš-novák

vědci zjistili

že není vždycky pravda to

co vědci zjistili


16 názorů

kuča
24. 04. 2020
Dát tip

Svatá pravda!


takže se shodneme...:o)

vždycky mě potěší, když nějaký článek v novinách nebo reportáž začíná slovy "...vědci zjistili..." (většinou se jedná o americké vědce, ti mají zřejmě u nás velkou prestiž). 


lastgasp
24. 04. 2020
Dát tip

 

Někde jsem našel toto poznání a jsem z toho k nepoznání.

Otázkou lidského poznání se zabývá několik speciálních věd – psychologie, fyziologie, sociologie a další. Pokud by bylo poznání pouze otázkou různých účinků působení v rámci empirické příčinné souvislosti, pak by zkoumání poznání náleželo čistě empirickým vědám. Avšak tyto vědy nejsou s to popsat, co vlastně poznání je. Důvod této nejasnosti je prostý – poznání či zkušenost není přístupné zkušenosti. Poznání je předpokladem poznání, podobně jako oko je předpokladem zraku, avšak současně není v jeho zorném poli.   

Jak na to ti vědci přišli, to je mi záhadou. 


To je VŽDYCKY pravda...jak se dodatečně ukáže...


Benetka
23. 04. 2020
Dát tip aleš-novák

...a taky je někdy pravda TO co jedna pani povídala... :)


bixley
23. 04. 2020
Dát tip

To je opravdu objev!



Ó
23. 04. 2020
Dát tip

dobrý postřeh... 


Alegna
23. 04. 2020
Dát tip

:-) vývoj nezastavíš, ani  v zjišťování


Vaud
23. 04. 2020
Dát tip

ooooh, nadhera!! 

 


aké možnosti!


:)


Diana
23. 04. 2020
Dát tip

Já myslím, že je to naopak v pořádku. To jsou znaky každého vývoje :-)


Pak je vše v naprostém nepořádku.


Kočkodan
23. 04. 2020
Dát tip

Jiní to budou zase popírat a nakonec se mozná jeste poperou…


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru