Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Slyšíš?

25. 04. 2020
4
5
443
Kdybych, kdybych...  
Kdybych tak měla někoho, komu bych to všechno mohla vyprávět. Mít tak muže, který  by to všechno chtěl slyšet!
Muž tu je, skutečně je tu přítomen, ne však duchem. Pro něj je vše tak strašně nepodstatné.
Nepodstatné --- je přece tolik lepších způsobů, jak trávit čas, než mluvit, něco vyprávět nebo vyjadřovat emoce, sdělovat něco příjemného nebo se podělit o starosti a strach... je přece tolik lepší způsobů jak trávit čas, než vyjádřit svou lásku, své sny, touhy, z čeho  mám radost, to co mě těší, na co se těším a to co mám ráda na tom druhém...
a protože nikdo neposlouchá,
mluvím
sama
k sobě.

5 názorů

strašne malé písmená, bez zoomu pre mňa žiaden zážitok toto čítať


Alegna
25. 04. 2020
Dát tip

někdy si na povídání člověk zbyde sám :-)*


Vika
25. 04. 2020
Dát tip

Možná už ho jenom bolí uši :-)


Norsko 1
25. 04. 2020
Dát tip

lepšíCH. Úplně ti rozumim


mezimraky
25. 04. 2020
Dát tip

Protože žena a muž jsou úplne jiné bytosti, kdo tohle neví často se spálí.

Dávný krátký příběh s mojí láskou. 

Jedem autem a vracíme odněkud, už brzy budem doma. Láska říká "Hele Tesco" já na to "Hm" nebo tak něco a je jedeme dál, ted střih jsme doma

Něco je ve vzduchu, nevím co Ptám se "Brouku stalo se něco ?" "Ne" ale úsečně jakoby kosou "Proč si nezajel do Tesca" Měl jsem zajet do Tesca? Proč jsi mi to neřekla" " Jsem ti to řekla" "a kdy ptám se " no jak jsme jeli kolem" "Aha"

toliko, že ženy jsou jsou z Venuše a muži z Marsu, nebo naopak, ted jsi nejsem jistý


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru