Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

1735 kedysysamapáčila kačer

25. 04. 2020
0
0
309
Autor
APV

1735 kedysysamapáčila kačer

19.4. 2020 5:25:35

potem, čozavedlykanalyzácyju čt3 ajmojýmrodičomdobystřan, taktakmerzakašdým, keťýchnafštívym, čučajúnaňu. afčerama voteckopovedal:

 

"pozeralysmesmamou nadákyfilm anemohlysmesyspomenúť natuznámu apeknúherečku, ktorábolafhlafnejúlohe shercom, jehošmenosme takystovedely, žehovjeme. pametámsy, žetebesatáherečka tieškedysypáčila. ašftytulkochsmesy potemprečítaly, žetonebola prajsová, alekačer."

 

tatosydobrepametal, žesamanaozajkedysypáčila, alenebolato jana preissová aušvóbecnie jan kačer, alemylá apekná marta vančurová.

 

1735 I once liked a duck

as they introduced sewerage čt3 to my parents at bystřany, almost every time they visit, they look at it. and yesterday my dad said to me:

 

"We watched a movie with your mom and we couldn't remember the familiar and pretty actress who was in a silly role with an actor whose name we knewed we knew. I remember you once liked the actress too. only in the headlines we read that it was not a preiss but a duck. "

 

 

father remembered good that I really liked it once, but it wasn't Jane Preiss and not John Duck at all, but a nice and pretty Marta Vanchur.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru