Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Něžné dívčí a ženské čumáčky

26. 04. 2020
13
13
1141

 

 

Něžné dívčí a ženské

 

čumáčky, skryté pod

 

rouškou dodávají opět 

větší význam

 

 

 

 

očím, …, a rozvíjejí tak

 

naši fantazii Oko, do duše okno,

 

 

 

 

 

,…, ale i tak Zajímavé

 

výsledky by (třeba 

pro mne)

 

mohl přinést průzkum, který by

 

 

 

 

 

 

se týkal toho,\kolik že

 

po ulici td.s rouškou

jdoucích holek" si i přesto

 

..nazdobilo rty 

 

 


13 názorů

kadeřavá
22. 03. 2023
Dát tip

Čumáček je milý a basnička taky


8hanka
20. 09. 2021
Dát tip

čumáček je milé oslovenie napríklad pre psí alebo mačkin noštek :) V tomto zdrobnelinovom tvare nie je urážlivé ani pre ženy a dievčatá, no mňa by neočarilo, čo už so starou vykopávkou:)


Hanko a Incogn.ite, jde asi i dost o krajovou záležitost - u nás na jihu Moravy, si myslím, tímto slovem ženu (dívku) snad neurazíš.. .

((...)).

 


8hanka
20. 09. 2021
Dát tip

nemám rada slovo čumáček ak ide o ľudí...vždy som obdivovala orientálne devy schované za závojom, ktorým vidno len nádherné oči...


Incognit
02. 02. 2021
Dát tip Zeanddrich E., 8hanka

Mně se to líbí, přesto, že nemám rád slovo "čumáček", ale to bude jen má osobní asociasční úchylka... Otázkou je taky, kolik těch holek si zvýraznilo ty nezarouškované oči řasenkami Max Factor. (P.S.: NA jedné francouzské TV stanici jsem viděl vážně míněný kurz líčení tváře s ochrannou maskou- doporučení bylo, že líčení má pod rouškou pokračovat...)


Zeanddrich E.
02. 05. 2020
Dát tip Benetka

Děkuji všem za komenty i za tipy:). A mimochodem, všiml jsem si teď opakovaně, že nemůže-li se člověk "rozptylovat" celým obličejem a vidí

 

jen oči, získává o cizí osobě možná podstatnější info (-tedy alespoň já si tvořím většinou lepší ..názor na člověka, než kdybych viděl celý obličej ( ...).


Benetka
28. 04. 2020
Dát tip

Hmmm... Zajímavá myšLenka...! A tak co já vím tak Dívka si v době předrouškové nemalovala ni rty ni nehty je to prostě holka in natůra. Akorát nevím jestli si holí chlpy podpazuchom páč je vždycky zachumlaná bo je jí zima. Furt. Asi není kdo by ji zehřál. A jestli je oholená "tam dole" tak to už......  Vůbec. :p Ale oči které rouška neskrývá jsou NÁDHERNÉ! :) 


Vika
28. 04. 2020
Dát tip

Řekla bych všechny, co jí používají normálně, ale pravdu má možná Petrusha 


Petrusha
28. 04. 2020
Dát tip Zeanddrich E.

no určite len tie, kroté majú nezrúškovateľný rúž :)


Ad Andělka: ..no jo, je to ..dnes asi tak; tohle jsem si ..zapsal asi

 

 

 

druhý nebo třetí den po tom, co to bylo povinně zavedeno; .. :)

 


Alegna
27. 04. 2020
Dát tip

to je moc příjemný text*


Andělka1
26. 04. 2020
Dát tip

No některé bohužel musí nějakým lojem či mastí natřít nejen rt i okolí...mají z roušek osypky,  pupínky či alergii...:-))


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru