Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sám - apokalyptický denník

02. 05. 2020
0
0
169

Príbeh Tea Hurdlesa, mladíka, ktorý sa z prírody vracia k civilizácií aby zistil, že tá prestala existovať.

Čo sa stalo?

Toto je jeho denník.

Deň 7. (ukážka)

 

V noci som počul nado mnou prelietať vrtuľníky. Nie som na helikoptéry expert, no zneli ako vojenské. Mohol som vyjsť von a dúfať, že ma zahliadnu. Myslím však, že riskovania už bolo dosť.

...

Asi po piatich hodinách chôdze pešo som mal na dohľad cieľ mojej cesty. Začul som však mľaskavé zvuky a chrčanie. Skryl som sa za skalu a snažil som sa zachytiť, odkiaľ zvuky prichádzajú. Zazrel som skupinu štyroch tvorov vzdialenú odo mňa približne 50 metrov. Cez ich telá som nevidel dobre, no zdalo sa mi, že sa nad niečím skláňali. Konečne som si ale všimol ich výrazne šedú farbu. O chvíľu na to sa rozostúpili a mne sa naskytol pohľad na konkrétny dôvod ich stretnutia.

...

Konečne som dorazil do mesta. Keďže sa pomaly stmievalo, prebehol som ho iba rýchlo. Dôkladnejší prieskum si nechám na zajtra. Po živote stále žiadne stopy. Zdá sa mi to, alebo je tu všetko porozhadzované ešte väčšmi ako naposledy? Na niektorých budovách sú dokonca porozbíjané okná. Možno som si to však minule iba nevšimol.

...

Rozhodol som sa, že noc strávim v potravinách. Keď som sa rozhliadal, upútala ma červená škvrna na zemi vychádzajúca spoza pultu. Nabral som odvahu a išiel miesto skontrolovať, aj keď som to už tušil. Za pultom ležalo mŕtve telo! Naplo ma a prišlo mi nevoľno. Nikdy doteraz som nevidel mŕtvolu človeka. Toto je naozaj zlé. Mŕtvy človek v potravinách? Musí sa tu diať niečo otrasného. Pri lepšom pohľade som zistil, že je to mŕtvola vojaka.

...

Teraz tu sedím a píšem denník. Zvonku počuť hrozný rev. Už viem, že bytosti, ktoré som za posledných pár dní spoznal, sú nebezpečné a krvilačné.

***Pre viac informácií sleduj www.facebook.com/samdennik***

***CELÝ DEŇ NÁJDEŠ V KNIHE***


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru