Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

není konce bez ohně

05. 05. 2020
20
8
755
Autor
trojort

        není konce bez ohně 17.4.2017

        Schází mi dva listy v deníku.
        Kdy jsem je vytrhl?
        Ještě, že nemusím měsíc co měsíc procházet menstruací.

        Zkusmo jsem si lehl pod postel.
        To až budu bubák, tak abych věděl do čeho půjdu.
        Cítil jsem z toho nudu.
        Snad až postel nebude tak prázdná.

        „Objevila jsem Boha, jako vrah v doživotním vězení,“ usmála se na mě stará žena z jednoho vytrženého listu mého deníku, který jsem nalezl pod postelí.
        „A víte co? Milovala jsem svoje mládí. S láskou i bez ní. Taky vánoční ozdoby těch několika dnů v roce.“
    „A teď?“
    „Teď?“ usmívala se z toho pomačkaného papíru.
    „V kostelní lavici jsem nožíkem vyryla srdce pro paměť. Pro oči budoucích mladíků,“ zajiskřila všemi vráskami, co za roky nasbírala.

    Chyběl mi ještě ten jeden list.
    Hledal jsem ho.
    Mohlo tam ještě něco být.
    Ale třeba taky nic.

        Byl bych mizernej bubák.
        Nechce se mi strašit děti.
        Spíš nějakou paní.
        Lechtal bych ji před spaním na chodidlech.


8 názorů

lastgasp
07. 05. 2020
Dát tip

Ustrašený, ale pobavený dávám tip.


trojort
07. 05. 2020
Dát tip

...díky...


Ten konec je moc hezký :-)))


...ani bubáků se nebojím.....a ten list co jsi našel pod postelí....neměl jsi ho vytrhávat........*/***


Danny
05. 05. 2020
Dát tip

:)


bixley
05. 05. 2020
Dát tip Alegna, blacksabbath

Jojo, pod postelí se najde věcí! I bubáci.


Kočkodan
05. 05. 2020
Dát tip

Ani jako autor pro mne nejsi dobrým bubákem. ;-)


Andělka1
05. 05. 2020
Dát tip

Hezké. Též se mi nechce strašit děti. 

A co  prach pod postelí...:-))...:-))..???

Zajímavou vzpomínku to ve mně vyvolalo. Jak jsem se bála bubáků v dospělosti. Bála se  i podívat pod postel. A to jsem byla dospělá, matka dvou dětí, spali jsem na půdě, byly tam divné zvuky. Dnes už vím, že to asi byly kuny...hi...hi. No a tehdy se dům na vsi nezamykal. Celý den bylo odemčeno, doma jsem nebyli. A večer jsem si najednou představovala, že tam někdo ve dne přišel, když jsem nebyli doma - vlezl si pod postel. Vždy jsem přemlouvala psa, kolii, aby spala pod mou postelí. Ale postel byla nízká, pes se tam musel vplížit. Raději by spal se mnou...hi..Zvláštní obscese?? Dětem jsem to nikdy neřekla. Ani muži, který nebyl přes týden doma. 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru