Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Mezidveří

06. 05. 2020
5
13
689
Autor
Vika

Dneska je 6.05. což sečteno je 11 :-)

 

Mezidveří

 

Mezi rámem dveří

stojí ten, kdo plně věří

(až má z toho vrásku)

pro svou pevnou naději

(v) dokonalou lásku.

 

Kdysi jsem četla v Bohosudově na nástěnce:

„Vím, že slunce svítí, i když ho nevidím,

věřím, že Bůh mluví, i když ho neslyším

a věřím v lásku, i když je skrytá.“

 

Ta věta mě doprovází. Ráda bych, aby mě doprovázela i v činech. To se mi vždycky nedaří zrovna tak, jak bych chtěla. Jsem dubová palice, možná trochu i charakter a fatalista. Zřejmě dojdu tam, kam mám. Dobře mě tak J


13 názorů

vesuvanka
10. 05. 2020
Dát tip

Děkuji, jsem jenom amatér, ale zase neumím psát tak hezké básně na různá témata jako Ty :-))).


Vika
10. 05. 2020
Dát tip

Máme hodně společného, teda, kam se na tebe hrabu s obrázkama :-)


vesuvanka
09. 05. 2020
Dát tip

V Teplicích jsem byla třikrát, v roce 1983, 1985 a 1996, jednou v únoru a dvakrát v listopadu. Raději  jsem chodila do přírody než po městě, proto jsem vycestovávala i mimo Teplice,  ale často jsem procházela zámecký park a skicovala stromy.


Vika
09. 05. 2020
Dát tip

Tak vidím, kolik jsem tam toho neviděla. Já jsem v Dubí chodila hodně na koupaliště a do lesa na táborák. V Teplicích jsem v lázních byla zase jako dítě, takže nás daleko nepustili. Pak jsem tam byla i trochu starší, ale procházela jsem spíš město. 


vesuvanka
08. 05. 2020
Dát tip

V Dubí jsem také byla, ale jen na výletě z Teplic. Jinak jsem ráda jezdila do obory ve Mstišově :-))). A z Teplic procházku na Doubravku, odkud byl krásný rozhled (pokud nebyla mlha) na České středohoří a Krušné hory. Kousek za Teplicemi poblíž silnice na Dubí je krásný kostel, kopie kostela v Benátkách, postavený v italském slohu z italského mramoru.


Vika
08. 05. 2020
Dát tip

To já jsem myslím přijela až po večeři :-), sledování - nesledování. Je teda pravda, že v té době jsem ještě studovala.


vesuvanka
08. 05. 2020
Dát tip

Děkuji. Na pramen se nepamatuji, asi jsem u něj nebyla, ale na Mariánském náměstí je krásná kašna. Jinak jsem Bohosudov moc neprošla, byla jsem tam jen na otočku v rámci odpoledních vycházek, abych se stihla včas vrátit k večeři (lázně jsem měla na "křížek", a u křížkařů byly návraty sledovány).


Vika
07. 05. 2020
Dát tip

Já jsem měla štěstí, byl otevřený. Pamatuju si, že jak venku poletovali ptáci, bylo to vevnitř trochu vidět. Celé to podloubí venku je pěkné a nevím, jestli jak jsi tam byla, tam byl otevřený i ten pramen venku, dá se tam myslím sednout. Pro změnu jsem si tam udělala výlet z Dubí :-).


vesuvanka
06. 05. 2020
Dát tip

Pěkné :-))). V roce 1996 jsem byla v lázních v Teplicích a udělala jsem si jednou odpoledne výlet do Bohosudova. Kostel mě zvenčí velice zaujal, ale bohužel byl zavřený. 


Vika
06. 05. 2020
Dát tip

Pro mě je to taková šifra - ne mistra Leonarda :-)


něco ovlivnit můžeme...něco ne......11 je mistrovské číslo....silné a mocné....*/****


Vika
06. 05. 2020
Dát tip

Je to tak :-)


revírník
06. 05. 2020
Dát tip

Každý myslím nakonec dojde tam, kam má. Ani nemusí být fatalista.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru