Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Bratia a bratie

10. 05. 2020
0
0
281
Autor
Bystroočko

Neuveriteľné. Neuveriteľné?

 

Bratia a bratie

 

Môj syn mi zakázal ochorieť. Ba zašiel ešte ďalej. Zakázal mi zomrieť. Je smutný z toho, že štyrom jeho kamarátom už mamy zomreli. Boli to ženy vo veku od 55 do 60 rokov. Som v kritickom pásme.

V kritickom pásme je aj naša „stará dobrá“ Európa.

Vyžitá časť, ktorá už od dobroty nevie, čo by robila, nepočúva tú triezvu, ktorá nežila na dlh, na dlh nežije a na dlh žiť nechce.

A čo najväčší svetový dlžník?

Pozornosť je odvedená k Ukrajine a uteká pozornosť smerom k situácii  v Afrike.  Niekto chce zabiť dve muchy jednou ranou? V jednom komentári som písala, že je dobre, že v mnohom sa Afrika  snaží veci zvládnuť sama. Nebude nikomu za nič zaviazaná. Ale má dosť síl a zdrojov? To, čo sa deje v Afrike, by sa dalo možno nazvať aj genocídou. Súčasne z viacerých strán. Od náboženských fanatikov a od zlej zdravotnej  a potravinovej situácie.

Celkom by to zapadalo do konšpiračných teórií vytvárania si „životného priestoru“. To tu už bolo.

Iné fantasmagórie, konšpirácie, boli nakoniec pravdivé.

Takže o jeden  príspevok viac.

 

14. 3. 2015


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru