Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

odpolední...

10. 05. 2020
10
17
889
Autor
atkij

 

 

 

odpolední slunce 

sune se kaluží

mžitky po polní cestě

 

 

 

 


17 názorů

jackie the rose
12. 05. 2020
Dát tip atkij

no, a to je přeci kouzlo poezie, jitko... každej najde svý. vidíš to, já viděl kocovinu, a můžu vidět taky zamilovanej pár, jak sune svý odpolední zapadající slunce vpřed, aby ještě vydrželo, ale už se mlží, už jim to nepatří... můžu vidět lidstvo, co loví slunce, překopává přirozenost, aby vlastnilo co nejvíc; mžitky maj ze svých výčitek.. a ty vidíš prostou procházku, zatimco další vidí tisíce věcí.

jednoduše vykreslit obraz prostornej pro víc pohledů neni přeci úspěch zčásti, ale (nejspíš) úplně.


Karpatský knihomoľ
12. 05. 2020
Dát tip atkij

Také haiku je ako psychologický test vo forme obrázka, niekedy môže prezradiť viac o čitateľovi ako o autorovi. ;-)


Diana
12. 05. 2020
Dát tip

Krásný obrázek!


atkij
11. 05. 2020
Dát tip

:))


Gora
11. 05. 2020
Dát tip

Já jsem ty mžitky viděla zcela jasně, až se mi zatmělo!:-))


atkij
11. 05. 2020
Dát tip Karpatský knihomoľ

Děkuji všem za zpětnou vazbu. Je vidět, že předat tento procházkový moment se mi podařilo jen zčásti. Nebo tedy ne u všech. Kocovina mě totálně odrovnala:) Ale už se mi to stalo víckrát, že jsem napsala víceméně pozitivně laděný text a někdo za ním viděl depku, div že mě nelitoval. 

Občas se nechám překvapovat nepodstatnostmi. Třeba tím, že na procházce kalužinou vedle mě nejen proběh pes, ale i odraz slunce. A měl fakt grády, že jsem chvíli měla ty zmiňované mžitky. Nevím, jestli tuto představu někdo takto sdílel. Ne vše je asi přenositelné:) 

Pěkný den všem. 


Kočkodan
11. 05. 2020
Dát tip Karpatský knihomoľ

 

Nervy mu drnčej

dentista klid narušil

trhá zub šestej


já vidim výčitky. odrážej se v kocovinový kaluži jak to násilný slunce.. a ty nejsilnější mžitky z včerejšího večera pořádně dávaj po hubě.. vidim smutek jak řemen.. elegantně schovanej. ale taky boj, odhodlanej, hezkej boj.. elegantně schovanej.


Norsko 1
10. 05. 2020
Dát tip

To jsi vymyslela sama?


Ještěže mám tmavé brýle, úplně mne ta představa bodla do očí. :-)))


vidím to....jak.... se odráží slunce v kalužích...jak hmouříš oči při procházce v polích.....*/****************


Gora
10. 05. 2020
Dát tip Karpatský knihomoľ

Ty mžitky si dost dobře umím představit:-)

Forma volnější, emoce nechybí, za mě pěkné.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru