Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

1754 chlpaténohy

13. 05. 2020
0
0
264
Autor
APV

1754 chlpaténohy

9.5. 2020 3:25:47

fčérasom bumbalafajčil fparke nalavyčkepotlampou. bolsomzamotaný fhlbokýchmyšljénkach, dyšmasnichvytrhla prekrásnakočička. bolojejsycemaxymálne 5rokou, aleblýžilasa navotstrkovadle klavyčke, ktorásúsedila skorofpravomuhle stoumojou ataksomsatešil namamynku. fkútkuvoka somsbadal, žemá džýnovékraťase aftem malemanaňu prešlachuť, pretožezároveňmala ajvotpornehusto čiernochlpaténohy.  navjac holčičkedačopovedala paruskomujazyke, ktorý ušasy 50rokounesnášam yjego naróčnonepanimáju.

 

(fzátvorkachmam pretých, čotieš - naróčnonepanimáju znamená naschvál mu nerozumiem)

 

1754 hairy legs

yesterday I drank and smoked in the park on a bench under a lamp. I was tangled in deep thoughts when a beautiful cat ripped me out of them. she was a maximum of 5 years old, but she was approaching a bench on an ejector, which sat almost at right angles to mine, so I was looking forward to my mother. in the corner of my eye I noticed that she had denim shorts, but in that I lost interest in her, because at the same time she also had disgustingly dense black hairy legs. moreover, she told the girl something about a Russian tongue, which I hated for about 50 years, and I don't even know about it.

 

 

(I have in brackets for those also - I do not mean at once means I do not understand it on purpose)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru