Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Průšův boj

13. 05. 2020
9
11
777

No a bylo to hodně temný kolem stolu. Seděli jsme u piva a stísněně čekali na nové zprávy o nehodě. Jen Průša šířil pochybnosti.

"Červených oktávek je, to nic neznamená. Nývlt to nemusel být."

"Tak a je to jasný, byl to Nývlt," řekl Hanuš s uchem na mobilu, "našli mu v kapse u bundy doklady."

To je fakt... když v rozbouraném autě leží jen trup bez hlavy, musíte se spolehnout na papíry.

"Nic není jasný, mohl někomu tu bundu půjčit. I s doklady. Není hlava, není Nývlt," škodil Průša dál.

A pak Hanuš vykřikl: "A je to úplně jasný, mají hlavu. Je to Nývlt!"

Všichni se vítězně podívali na Průšu.

A Průša, nikdy v životě nepřiznav porážku i za cenu sebezničení, se zeptal: "A pasuje?"


11 názorů

housecore
14. 05. 2020
Dát tip

Dobré!


Ano, taky už se mi zvedá pravá ruka do zakázaného úhlu... :)


Chrt: Ano, je to vyloženě Sein Kampf


Dan Kočka: Jistěže. Čím jiným než hlavou bychom měli myslet...


Kočkodan
13. 05. 2020
Dát tip

No, o nás stejně ženy říkají, že myslíme (spisovně vyjádřeno) údem...


Dan Kočka: Ano, a zde je pod pojmem úd míněna hlava


Kočkodan
13. 05. 2020
Dát tip

Mně to evokovalo ten tvůj starší useknutý úd.

Pro eventuální novější čtenáře upřesňuji, že tím míním povídku o hledání ruky v lese.


Jistěže to byl Průša, kdo v napjaté situaci neztratil hlavu :)


.......ač smutné...promiň.... mě to rozesmálo...fandín Průšovi...páč chtělo by se mi zeptat....A pasovala?


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru