Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

SLUHA DVOU PÁNŮ

17. 05. 2020
3
5
467
Autor
Evosheek

SLUHA  DVOU  PÁNŮ

 

             Šéf seděl za rozlehlým dubovým stolem a řval. Jeho odulý obličej byl brunátný vztekem a decentní knírek pod nosem se rozčílením chvěl.

             Úředník Novák se hluboce uklonil a couval z kanceláře k východu. Svým vyzáblým zadkem hledal kliku, když ji objevil, otevřel dveře a zmizel za jejich veřejemi.

             Směna skončila a úředník Novák se vracel domů. V předsíni si odložil plášť, přezul se do trepek a vstoupil do kuchyně. Jeho žena stála u plotny a řvala. Její obličej byl brunátný vztekem a decentní knírek pod širokým nosem se rozčílením chvěl.


5 názorů

K3
17. 05. 2020
Dát tip

Docela vtipné a jistě možné.


mezimraky
17. 05. 2020
Dát tip

Jo, a kolikrát to nemusejí být ani ohyzdy jako v tvém textu, kolikrát to mohou být milé hezké.... A taky přemýšlím jestli ten první byl ten samý co druhá, či jiná "osobnost" a kam se poděla klika ?


mezimraky
17. 05. 2020
Dát tip

Nejsem si jistý jestli to je sci-fi, myslím si, že mnoho ješitů by se mohlo o tom bohatě rozpovídat, pobavils :-)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru